Aleks Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Har sett Mrs. Veng....Har Mr. her, men ikke sett ennå Var Mrs. bra da? I forhold til Oldboy? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ipoden min har tatt kvelden. Skal få byttet i løpet av uka. Min har 80 GB, men nå selges de bare med 160 GB, det blir ganske digg å få dobbel lagringsplass og ny Ipod helt gratis. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Har sett Mrs. Veng....Har Mr. her, men ikke sett ennå Var Mrs. bra da? I forhold til Oldboy? Var bra, men Oldboy er genial Du må vel ha sett The human Centipide eller hva den heter igjen? Endret 22. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Fikk 5 på teoretisk matteeksamen!!! Fikk du brev i posten eller var du innom skolen? Moren min kjenner Sigrid i resepsjonen, så hun sa jeg kunne ringe henne. Men du får brev i posten innen noen dager. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hansi: Old Boy, Pulp Fiction, Se7en og en haug med andre filmer Kan ikke si en film, ser sikkert 10 filmer i uka og en god del er bra. Forøvrrig så er alle filmene vowels nevnte bra, Dark Knight var grei...Jokern gjorde den bra. Så at jeg har Jokern som avatar er andre grunner enn selve filmen Ohhh, må ikke glemme Hellraiser, Nightmare on Elmstreet og de filmene. Okey Var ganske sikker på at du hadde et godt forhold til "Jokern" hehe Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Og der har jeg vært på avslutting, samt fått vitnemål. Nå er det bare videregående igjen. Godt å være ferdig med ung.skolen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 hva er planen videre da quakecry? starta på et maleri i går kveld. har utsatt det lenge fordi jeg ikke har vært hjemme. får betalt også se dårlig kvalitet fordi jeg har ræva kamera på telefonen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Fy faen? Er det der deg. Du er jo sinnsykt flink til å male. Nei, planen er elektro forhåpentligvis, samt et utvekslingsår i USA Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hansi: Er veldig glad i jokern Så vi har et godt forhold ja Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) hørtes bra ut quakeie! edit: og takk Endret 22. juni 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hadde jeg ikke vist bedre, så ser det ut som noen av de store kunstnerne kunne lagd. Du er klar over at du kanskje kan leve på det der?? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 AMA: http://www.formspring.me/KvitKnekt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hadde jeg ikke vist bedre, så ser det ut som noen av de store kunstnerne kunne lagd. Du er klar over at du kanskje kan leve på det der?? haha jeg prøver nå å tjene litt penger på tegning og maling da. også studerer jeg til å bli animatør, så noe i den gruppa blir det nok. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Pent Shikaru quakecry: Behøver ikke og være flink til og tegne for å leve av det Med tanke på kunst da altså Endret 22. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nja, du har et jævlig godt poeng der Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) det er helt riktig, amantia ( hva er fornavnet ditt forresten? ) bare man har gode ideer og de er klare, så er det ikke alltid nødvendig å kunne tegne fint. Edit: du mente ikke helt det samma som jeg mente, men godt poeng begge deler Endret 22. juni 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Shikaru: Jan Gunnar Mitt store mål var kunstskolen, så gikk tegning, form og farge...vet ikke om det heter det fremdeles Jo mente egentlig det du sa der, men jeg mente krea.... Husker ikke det ordet For det du sier er jo det viktigste ...mener nå jeg Endret 22. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 jeg gikk også tegning form og farge! men jeg var det siste kullet som gikk det mens det het det trur jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg