b-real Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 b-real: Nei, ingen her som kunne svare på det, men en på jobb hevdet at det er 100%. Forhåpentligvis er det sant. Da blir det jo gode penger. Om det ikke er 100% så skal du iallefall ha et eller annet form for tillegg siden det er Søndag, mener jeg da iallefall. http://www.youtube.com/watch?v=jk8XU0erLcI& Hele albumet: Turdus Musicus Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg skal sitte på med propellfly 5. juli! https://prisguiden.no/produkt/84886 <-- lyst på Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Kjeder meg enormt. Alle er bortreist. Så langt har ferien vært ganske så dårlig. Ikke lyst å gjøre noe som helst. Totalt fravær av lyst til å se TV, spille eller se film. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ser dette greit ut? Vil med dette si opp rikstv-abbonementet mitt, om mulig med umiddelbar virkning. Vi har hatt store problemer med å ta inn digitalt bakkenett, på grunn av strømgjerde på nabogården. I sammarbeid med naboen er dette forsøkt utbedret etter råd fra Paneda AS og det lokale Felleskjøpet. Følgende er forsøkt: -ny DVB-T-antenne -antennen har blitt flyttet så langt unna som mulig -naboen har byttet til et nytt gjerde med sammenhengende tråd og ny gjeter. Ingen av rådene fungerte, og tv-signalene er fremdeles ubrukelige. Problemene arter seg slik: -Svart bilde til tider -Bildet henger seg ofte, typ. hver 5-15 sekund -Store mengder framedrops. Flyten i bildet er borte -Enkelte kanaler forsvinner helt Det er uholdbart å kun ha tv-signaler om vinteren. Har hatt problemer med tv-signalene i fjor høst, og helt siden i vår. Nå er alt prøvd, og siden vi ikke kan nekte nabogården å bruke strømgjerde er vi nødt til å bytte tv-leverandør. Om dette ikke er nok til å få sagt opp abbonementet med umiddelbar virkning så vil vi si det opp med minst mulig kostnad. Kundenr Navn Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ville kanskje lagt til noe om at de klarer ikke å levere tjenesten, derfor med umiddelbar virkning, og kostnaddfritt for dere. Ellers bra. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Bør ikke nevne at du er villig til å betale for å si det opp. Det gjør det bare lettere for de å kreve penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Meh, 3'er på tverrfaglig eksamen. Har fått lærlingeplass uansett, så det ordner seg nok Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ferdig med ungdomskolen! NO more ungdomskole ;D Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hva skal finne på i dag da? I`m boored. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Du skal enten: Kjøpe et kundeadministrasjonssystem av meg (http://phett.net/b/ passord og brukernavn demo ) Skaffe meg en jobb Eller, hjelpe meg å tjene penger Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hurra! Jeg fikk svar fra skolen jeg har søkt i dag. Jeg er herved elev ved NISS. *skryteskryte* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 grattis! har no kompiser og veninner som går der. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Takk, takk! Gleder meg værre til en liten forandring i livet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hurra! Jeg fikk svar fra skolen jeg har søkt i dag. Jeg er herved elev ved NISS. *skryteskryte* Betyr det at vi kan kalle deg for en NISSe? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 He he genial dude http://www.youtube.com/watch?v=qwyZ0ji1GRU Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 YOU AINT GOT NO PANCAKE MIX! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hurra! Jeg fikk svar fra skolen jeg har søkt i dag. Jeg er herved elev ved NISS. *skryteskryte* Betyr det at vi kan kalle deg for en NISSe? Ja. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ja.. Da var jeg ferdig på videregående da, et kapittel til er ferdig i livet mitt, er egentlig litt trist, for jeg kommer jo til å savne alle folka, men samtidig er jeg glad for å bli ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg