Sk!ppy Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 5'er i matte bare 3.6 i snitt da.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Lurer på om jeg skal lese gjennom Ctrl+Alt+Del igjen. ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Lurer på om jeg skal begynne å be om skattepenger Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Faen som jeg har spammet Facebook med statusoppdatering de siste 8-9 timene Du er ikke den enete på face'n min. Har såvidt merket deg innimellom alle de andre. ( trenger du forsatt spotify invite? ) Endret 22. juni 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 jeg smakte på Moccachino i går, og frappuchino i dag. Fy steike, det er godt. Det åpner opp en helt ny verden for meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Snart er du på talefot med homoen i reklamen som sier "vi har dobbel macchiato to go eller en trippel americana express" når den vanlige fyren bare vil ha svart vanlig kaffe. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Liker svart kaffe også, men det er mye søtere smak til moccachino / frappuchino. Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Cappuccino med kanel og sukker som er best Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jobb om fem timer. Jippii! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Gøy! Vis litt posivit instilling nå - du vet aldri hvem som leser dette Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 For et par år siden, kunne jeg våkne klokken 8 om morgenen, plukke opp boka jeg lå og leste i halve natten, og så bli liggende hele dagen i senga for å lese ut boka, plukke opp neste fra nattbordet og lese til jeg sovna igjen på kvelden. Glemme helt å stå opp, kle på meg, spise, gå på do og slikt. Er alltid like herlig. And then came the intarwebz? I dag skal jeg fylle diesel, kjøpe noen piller og that's about it. Husk, du putter diesel i munnen og piller på tanken! Skulle egentlig til ortopediteknikker i dag...men så ble det jobb i stede for ortopediteknikkern. Morgenmusikk: Og jeg er i strålende humør Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 "Jasså Sidious, du liker ikke jobben? Du har herved sparken!" Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nei da, kjekt med penger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nei da, kjekt med penger. Fant du ut det med søndagen og om det blir 100% eller ikke? http://www.youtube.com/watch?v=TS4HNruA1FU Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Stemmer det Knut, du får et varsel på mobilen din når Da er jeg i Frankrike Og jeg er i Portugal Dèt blir dyrt å sende mld det 25 gratis meldiger på hjemmesiden til netcom Hvis jeg har nett, kan jeg bruke skype Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 b-real: Nei, ingen her som kunne svare på det, men en på jobb hevdet at det er 100%. Forhåpentligvis er det sant. Da blir det jo gode penger. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Stemmer det Knut, du får et varsel på mobilen din når Da er jeg i Frankrike Og jeg er i Portugal Dèt blir dyrt å sende mld det 25 gratis meldiger på hjemmesiden til netcom Hvis jeg har nett, kan jeg bruke skype 5000 gratis sms fra mobil, nett og pc.. *kremtkremt* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 hva skal man gjøra i dag? to kompiser stakk til japan en måneds tid, andre folk er i england, bergen eller trondheim. kommer no folk hjem i kveld og i løpet av uka, men akkurat nå er det ikke så mye å gjøre trur jeg ska male litt så jeg får betalt, også se på malcolm in the middle mens jeg holder på Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Stemmer det Knut, du får et varsel på mobilen din når Da er jeg i Frankrike Og jeg er i Portugal Dèt blir dyrt å sende mld det 25 gratis meldiger på hjemmesiden til netcom Hvis jeg har nett, kan jeg bruke skype 5000 gratis sms fra mobil, nett og pc.. *kremtkremt* Jeg har evig, bare ikke utenfor Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg