frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Tømmer en hel bøtte med isbiter over espen pai slemming! jeg begynner og fryse jo får dårlig samvittighet og løper å finner en kopp med varm kakao Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Heldige vesle Eplefe. ^^ So cute. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg bare DROPPER pc-en her hjemme og tar med meg mobilen og driter i internett, jeg bare. Iiiiih! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 adressen var ivartfall registrert oppi nord... Da var det en søring som har flyttet nordover. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Eplefe; Dette tar jo HELT av! xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) får dårlig samvittighet og løper å finner en kopp med varm kakao *rekker frem handen, og tar i mot kakaoen* Da var det en søring som har flyttet nordover. dessverre... hørtes ut som Inavl Endret 11. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Espen Pai: tilgitt?? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Noen lærere er så fantastisk geniale. ^^ "Dere har ikke lov å være her i friminuttene uten en lærer. Jeg tar friminutt nå, men om noen spør så er jeg bare å kopierer eller noe, dere finner på noe." ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Espen Pai: tilgitt?? nja... for nå ivartfall... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kaste en fisk på Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Da stakk jeg. Vi snakkes i morgen på denne tiden, DNFK. Jeg skal på THE CURE! *hoppe av glede og bare dø litt* Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Da stakk jeg. Vi snakkes i morgen på denne tiden, DNFK.Jeg skal på THE CURE! *hoppe av glede og bare dø litt* Kose deg masse masse nå da, vennen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 dessverre... hørtes ut som Inavl La meg gjette.... Var adressen Bleikvasslia eller Hattfjelldal? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Espen Pai: tilgitt?? nja... for nå ivartfall... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kaste en fisk på så snill kaster en måke tilbake Lenke til kommentar
iKent Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg tar gjerne en kaffe ja:P er trøtt >__> men skjer i dag folkens? selv sitter jeg på skolen og loker...-.- Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg tar gjerne en kaffe ja:P er trøtt >__> men skjer i dag folkens? selv sitter jeg på skolen og loker...-.- nykomlinger *gjemmeseg* O.o Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 nykomlinger *gjemmeseg* O.o Ta det med ro, den er sannsynsligvis mer redd for oss enn vi er for den.. La oss nærme oss forsiktig... Hvem er du for en liten en da Supine? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ooooh... Nykomlinger... *kaste sjokolade til* Du spiser sjokolade sant, nykomling? ^^ Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ooooh... Nykomlinger... *kaste sjokolade til* Du spiser sjokolade sant, nykomling? ^^ Jeg føler meg ganske ny så jeg tar den sjokoladen før den når frem til den nyeste nykomblingen nam nam Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ikke spis sjokoladen til Nie! Det er drugs i den!! Planen hos er å få deg til å sove så ho kan komme nærmere å ta en virkelig god kikk! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) dessverre... hørtes ut som Inavl La meg gjette.... Var adressen Bleikvasslia eller Hattfjelldal? den siste hørtes kjent ut, men vil ikke si noe sikkert... så snill kaster en måke tilbake *kose med måken * ------ Hei nykommer hvem er du ? Endret 11. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg