TheKims Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Er han nordlending? Han e ekte Altaværing sånn som mæi Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg ser nå Niding, bare lyset fra pc-skjermen, ellers er det helt mørkt. Vad tycks? Kanskje litt mye bruk av effekter, litt dårlig skuespill enkelte steder. Men alt i alt en grei film, tror jeg ser den igjen en gang i morgen. Er litt trøtt for øyeblikket. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg er enig når det kommer til effektene, men tenk på det som en studentfilm med 1,5 måned på seg og et budsjett (på 30k) vi ikke fikk tak i før etter at filmen var ferdigskutt. Kan også si meg enig i det litt dårlige skuespillet til tider, spesielt på "Tora" når hun våkner til noen ganger, og jeg er irriterer meg over bullet-time-greia når hu springer mot slutten, men, men. Jeg er glad i filmen og svært fornøyd uansett. Og for å ta noe annet ... http://www.aftenposten.no/kul_und/article3696108.ece Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Begynner de ikke å bli litt gamle nå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hysj, legender blir aldri for gamle! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hva gjør folket i dag da? Tenkte siden jeg har vært edru hele helga at jeg skulle ta et glass vin eller 2 Har ikke noe fornuftig å gjøre i morgen så. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg sov til i 3, sto opp, vasket klær, gått tur og spist pizza og sjokolade. Særdels produktiv dag. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Er Lars Monsen for gammel kanskje? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hva gjør folket i dag da? Tenkte siden jeg har vært edru hele helga at jeg skulle ta et glass vin eller 2 Har ikke noe fornuftig å gjøre i morgen så. Jeg drar til Frankrike i morgen veldig tidlig og har ikke begynt å pakke enda. Merker at jeg begynner å stresse litt. elelrs hører jeg på musikk, prater med folk og har vondt i ryggen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Tror eneste utenlands turen på meg i år blir danskebåten. Noen som blir med i august?? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Er ikke gammel nok jeg =/ Haha, fikk vite i dag at en kamerat hadde blitt tatt i å bruke falsk leg inn i øl teltet på Strandefjorden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kjipt hvis han får dom på seg for dokumenforfalskning.. jaja Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jepp, men han kan ikke skylde på noen andre enn seg selv. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 De bruker å være grei å la de slippe unna med en bot og en advarsel. Visst det gjentar seg er det verre. Dokument forfalsking er de streng på... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg sov til i 3, sto opp, vasket klær, gått tur og spist pizza og sjokolade. Særdels produktiv dag. Høres delvis ut som meg. Jeg la meg 11:00, sto opp 6 timer senere, vasket klær, fikk liv i scooteren og har siden bare loka med musikk og sett Niding om og om igjen, samt spammet den overalt. Og hadde dette vært i gamledager, ville jeg nok også kunnet legge til "brukt opp enda et kontantkort på å sende meldinger", men heldigvis har jeg "uendelig" med gratis sms fra Djuice, så det slipper jeg. ^^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Det har jeg også, Smurf. Eneste abbonementet jeg kan ha, utenom Netcom Freetext da. Endret 21. juni 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Haha, fikk vite i dag at en kamerat hadde blitt tatt i å bruke falsk leg inn i øl teltet på Strandefjorden. Trenger man falsk leg der nå? Da jeg var ung, var det bare å vandre inn. Evt. sjangle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det har jeg også, Smurf. Eneste abbonementet jeg kan ha, utenom Netcom Freetext da. Jeg liker ikke Netcom, så Telenors Djuice er eneste løsning for meg. For at jeg ikke skal bli for fattig i alle fall. Som da jeg var yngre og kunne svi av et 500-kroners kontantkort på meldinger i løpet av en natt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Haha, fikk vite i dag at en kamerat hadde blitt tatt i å bruke falsk leg inn i øl teltet på Strandefjorden. Trenger man falsk leg der nå? Da jeg var ung, var det bare å vandre inn. Evt. sjangle. Har trengt leg ihvertfall de tre siste åra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg