Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser nå Niding, bare lyset fra pc-skjermen, ellers er det helt mørkt.

Vad tycks? :)

Kanskje litt mye bruk av effekter, litt dårlig skuespill enkelte steder. Men alt i alt en grei film, tror jeg ser den igjen en gang i morgen. Er litt trøtt for øyeblikket. :)

Lenke til kommentar

:)

Jeg er enig når det kommer til effektene, men tenk på det som en studentfilm med 1,5 måned på seg og et budsjett (på 30k) vi ikke fikk tak i før etter at filmen var ferdigskutt. :p

Kan også si meg enig i det litt dårlige skuespillet til tider, spesielt på "Tora" når hun våkner til noen ganger, og jeg er irriterer meg over bullet-time-greia når hu springer mot slutten, men, men. Jeg er glad i filmen og svært fornøyd uansett. :)

Og for å ta noe annet ...

http://www.aftenposten.no/kul_und/article3696108.ece :D

Lenke til kommentar

Hva gjør folket i dag da? Tenkte siden jeg har vært edru hele helga at jeg skulle ta et glass vin eller 2 :thumbup:

Har ikke noe fornuftig å gjøre i morgen så.

Jeg drar til Frankrike i morgen veldig tidlig og har ikke begynt å pakke enda. Merker at jeg begynner å stresse litt. elelrs hører jeg på musikk, prater med folk og har vondt i ryggen.

Lenke til kommentar

Jeg sov til i 3, sto opp, vasket klær, gått tur og spist pizza og sjokolade. Særdels produktiv dag.

Høres delvis ut som meg.

Jeg la meg 11:00, sto opp 6 timer senere, vasket klær, fikk liv i scooteren og har siden bare loka med musikk og sett Niding om og om igjen, samt spammet den overalt. :p

Og hadde dette vært i gamledager, ville jeg nok også kunnet legge til "brukt opp enda et kontantkort på å sende meldinger", men heldigvis har jeg "uendelig" med gratis sms fra Djuice, så det slipper jeg. ^^

Lenke til kommentar

Det har jeg også, Smurf. Eneste abbonementet jeg kan ha, utenom Netcom Freetext da.

Jeg liker ikke Netcom, så Telenors Djuice er eneste løsning for meg. For at jeg ikke skal bli for fattig i alle fall.

Som da jeg var yngre og kunne svi av et 500-kroners kontantkort på meldinger i løpet av en natt. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...