Datasmurf Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Heavy Metal 2000 er nice, men ikke like awesome som Heavy Metal. ^^ Brød med lapskaus og ost er derimot like awesome som alltid! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg spiste akkurat loff med smør, majones og danskepølse, så deilig Men samtidig, så har jeg blitt skadet av naturfagslæreren min, som alltid leste det diktet høyt, det tale til loffen diktet. Dere vet, om han fyren som fysisk voldtar en loff, og som beføler det deilige varme myke loffestoffet! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg er så WNRELØWnmeø Drukket? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg spiste akkurat loff med smør, majones og danskepølse, så deilig Men samtidig, så har jeg blitt skadet av naturfagslæreren min, som alltid leste det diktet høyt, det tale til loffen diktet. Dere vet, om han fyren som fysisk voldtar en loff, og som beføler det deilige varme myke loffestoffet! Tale til loff dikt? aldri hørt om Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg er så WNRELØWnmeø Drukket? Niks. Har lagt opp soveposen og liggeunderlaget og skal sove på gulvet framover. Må bli skikkelig vant til jeg skal ut på fjellet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg er så WNRELØWnmeø Drukket? Niks. Har lagt opp soveposen og liggeunderlaget og skal sove på gulvet framover. Må bli skikkelig vant til jeg skal ut på fjellet. Kommer du til å ta med noe alkohol på turen? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Tale til loff dikt? aldri hørt om Det er laget av Jan Erik Vold, hør hvordan det snakker om loffen, Egentlig en litt sexualiserende beskrivelse. Jeg vil holde en talefor de tykke og de smale - nei det vil jeg ikke, jeg vil snakke om loffen, vår alles venn i brødveien, loffen sprø og fersk og rykende varm like fra butikken, som man stakk fingeren inn i og grov ut varmt deilig hvitt loffestoff og kom opp med etter handelen, loff åpnet av papiret i den ene enden og utminert alt hva en tiårs pekefinger formår, skorpens gylne nybakthet lå vernende omkring og skjulte loffhulens åpning et stakket sekund - hva min mor kunne ha sagt i sakens anledning er glemt, levende tilbake står loffens varme innside, man blir tykk av å spise loff, sies det, det er ikke sunt - mulig det mulig det! men viktigere er det (som jeg tror) at man blir blid av å spise loff, spør nå det første blide menneske du treffer om han liker loff. Vent så bare på svaret. (Eller spør meg!) Hvor har det blitt av Avataren din egentlig Gypsy? Endret 21. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg spiste akkurat loff med smør, majones og danskepølse, så deilig Men samtidig, så har jeg blitt skadet av naturfagslæreren min, som alltid leste det diktet høyt, det tale til loffen diktet. Dere vet, om han fyren som fysisk voldtar en loff, og som beføler det deilige varme myke loffestoffet! Tale til loff dikt? aldri hørt om "Jan Erik Vold - Tale til Loffen" Fantastisk dikt! Introduserte meg for Jan Erik Vold generelt, og jeg er frelst nå. Har hørt mye på ham. Mannen er genial! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg er så WNRELØWnmeø Drukket? Niks. Har lagt opp soveposen og liggeunderlaget og skal sove på gulvet framover. Må bli skikkelig vant til jeg skal ut på fjellet. Kommer du til å ta med noe alkohol på turen? Roger wilko! Jeg har ei lommelerke som skal fylles med herligste brennevinet! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jaja, han har kule dikt, men du går litt lei av det når læreren din leser det annenhver naturfagstime, De andre timene leste han diktet "spurven" eller hva det heter. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg er så WNRELØWnmeø Drukket? Niks. Har lagt opp soveposen og liggeunderlaget og skal sove på gulvet framover. Må bli skikkelig vant til jeg skal ut på fjellet. Kommer du til å ta med noe alkohol på turen? Roger wilko! Jeg har ei lommelerke som skal fylles med herligste brennevinet! Høres bra ut Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Oh yes. Ingenting er som en god knert mens det rykker i stanga. Wait... That sounds wrong Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Me hungry. Eat popo Like icecream? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Da var jeg tilbake, og vet dere hva? Dere er alle bare sjalue! Fordi det er ingen av dere som er like tøff som Gypsy, på vennelista mi. Dere vil bare komme opp på hennes kaliber, men dere vet at dere aldri klarer det. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kan noen med 5.1 kjøre denne denne for meg? rear left og rear right kommer på venstre og høyre fronthøytaller hos meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jaja, han har kule dikt, men du går litt lei av det når læreren din leser det annenhver naturfagstime, De andre timene leste han diktet "spurven" eller hva det heter. Nja, ene norsklæreren min var frelst og satte av to måneder hvor vi bare skulle lese dikt av ham og høre på noen opptak med ham og Jan Garbarek elns. Jeg tror jeg var den eneste i klassen som likte det. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Det funker helt fint her. Forresten, jeg har akkurat måttet fjerne 5 personer fra vennelista mi. Fy! Slemme forumbrukere! Endret 21. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg