Nopros Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Får aldri vennerequest jeg, ingen som vil være venner med meg, neida...ingen som liker meg... neida, kødder. Får nesten aldri jeg heller. Har bare fått to. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 HAHA! Det funket! jeg fikk en venn på diskusjon.no Men, hvorfor fikk ikke jeg forespørsel a, pluttselig så bare lå Zoro i vennelisten min. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Å nei .. Hva har jeg gjort? Er det altså ingen vei ut? For your freedom, I need your soul Solgte den på eBay for 10 dollar. Crap 10 dollars then? Snakk med Al Aqbar i Uganda. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg fikk nettopp friend request fra en bruker med awesome avatar Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 HAHA! Det funket! jeg fikk en venn på diskusjon.no Men, hvorfor fikk ikke jeg forespørsel a, pluttselig så bare lå Zoro i vennelisten min. You have to earn my respect if you want to be on my friends list. If you are on it, consider yourself lucky .. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Må si min nye venns avatar ikke er så ille den heller Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jamen, jeg har jo ikke sendt deg Friend request. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 hehe tenkte meg det dere skulle brukt fusion. det har sånn meganais greie til bruk av grønn skjerm og alt det der det er ikke layer basert, noe som er megadigg. after effects blir jo rotete alt for fort ps: http://shikaruoc.deviantart.com/journal/33013995/ Jeg trodde du bodde i Danmark for tiden? Har du dratt tilbake til fedrelandet for sommeren? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 HAHA! Det funket! jeg fikk en venn på diskusjon.no Men, hvorfor fikk ikke jeg forespørsel a, pluttselig så bare lå Zoro i vennelisten min. You have to earn my respect if you want to be on my friends list. If you are on it, consider yourself lucky .. *Adde* Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) "Youre all my bitches now!" (family guy) Selv synes jeg at jeg gjør en god jobb jeg, takket være meg blir alle her i kaféen venner! Endret 21. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Har heller forumfolk jeg på Facebook jeg Begynner vel å nærme meg 60 stk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 hehe tenkte meg det dere skulle brukt fusion. det har sånn meganais greie til bruk av grønn skjerm og alt det der det er ikke layer basert, noe som er megadigg. after effects blir jo rotete alt for fort ps: http://shikaruoc.deviantart.com/journal/33013995/ Skal ta det videre til de som jobba med det. Vi skal jo ta filmen videre til noen (kort)filmfestivaler. Jeg vil ha den til Sundance, de andre mener jeg er for optimistisk. Tenkte til å med og ta på meg jobben med subbing. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 HAHA! Det funket! jeg fikk en venn på diskusjon.no Men, hvorfor fikk ikke jeg forespørsel a, pluttselig så bare lå Zoro i vennelisten min. You have to earn my respect if you want to be on my friends list. If you are on it, consider yourself lucky .. *Adde* I'd hate to dissapoint you, men jeg adder kun folk som jeg kjenner, og har snakket med minst en gang på forumet før. Utenom Aleks, da. Aner virkelig ikke hvordan han snek seg inn på vennelista mi. Forresten, kan dere se hvem jeg har som venn på profilen min? jeg kan ikke se det på profilen min, og ser ikke noe i kontrollpanelet som lar meg vise venner eller ikke vise de heller. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Dere får si ifra hvis dere noen gang kan trenge noen til å lage musikk til noen av filmene da Datasmurf, kanskje jeg kan hjelpe til. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 hehe tenkte meg det dere skulle brukt fusion. det har sånn meganais greie til bruk av grønn skjerm og alt det der det er ikke layer basert, noe som er megadigg. after effects blir jo rotete alt for fort ps: http://shikaruoc.deviantart.com/journal/33013995/ Jeg trodde du bodde i Danmark for tiden? Har du dratt tilbake til fedrelandet for sommeren? vært hjemme sia onsdag som var jeg. har ferie til 30 august Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 I'd hate to dissapoint you, men jeg adder kun folk som jeg kjenner, og har snakket med minst en gang på forumet før. Utenom Aleks, da. Aner virkelig ikke hvordan han snek seg inn på vennelista mi. Forresten, kan dere se hvem jeg har som venn på profilen min? jeg kan ikke se det på profilen min, og ser ikke noe i kontrollpanelet som lar meg vise venner eller ikke vise de heller. Husker jeg riktig var det faktisk du som adda meg. Og så langt jeg har forstått det så kan man ikke nekte noen og adde deg, og da er du også venn med han Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Nei fytti katta! Nå har det sneket seg inn noen luringer på vennelista mi! Jeg har ikke autorisert dette! Å huff å huff, jeg kjenner dere knapt! I'd hate to dissapoint you, men jeg adder kun folk som jeg kjenner, og har snakket med minst en gang på forumet før. Utenom Aleks, da. Aner virkelig ikke hvordan han snek seg inn på vennelista mi. Forresten, kan dere se hvem jeg har som venn på profilen min? jeg kan ikke se det på profilen min, og ser ikke noe i kontrollpanelet som lar meg vise venner eller ikke vise de heller. Husker jeg riktig var det faktisk du som adda meg. Og så langt jeg har forstått det så kan man ikke nekte noen og adde deg, og da er du også venn med han Du mangler bevis, Senior Javier Cardinal. Endret 21. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg