Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAHA! Det funket! jeg fikk en venn på diskusjon.no :w00t:

Men, hvorfor fikk ikke jeg forespørsel a, pluttselig så bare lå Zoro i vennelisten min.

You have to earn my respect if you want to be on my friends list. If you are on it, consider yourself lucky .. :ph34r:

Lenke til kommentar

Men, hvorfor fikk ikke jeg forespørsel a, pluttselig så bare lå Zoro i vennelisten min.

You have to earn my respect if you want to be on my friends list. If you are on it, consider yourself lucky .. :ph34r:

*Adde*

Lenke til kommentar

hehe tenkte meg det :p dere skulle brukt fusion. det har sånn meganais greie til bruk av grønn skjerm og alt det der :p

det er ikke layer basert, noe som er megadigg. after effects blir jo rotete alt for fort :p

ps: http://shikaruoc.deviantart.com/journal/33013995/ :whistle:

Skal ta det videre til de som jobba med det. Vi skal jo ta filmen videre til noen (kort)filmfestivaler. Jeg vil ha den til Sundance, de andre mener jeg er for optimistisk. Tenkte til å med og ta på meg jobben med subbing. :p

Lenke til kommentar

*Adde*

I'd hate to dissapoint you, men jeg adder kun folk som jeg kjenner, og har snakket med minst en gang på forumet før. Utenom Aleks, da. Aner virkelig ikke hvordan han snek seg inn på vennelista mi.

Forresten, kan dere se hvem jeg har som venn på profilen min? jeg kan ikke se det på profilen min, og ser ikke noe i kontrollpanelet som lar meg vise venner eller ikke vise de heller. :shrug:

Lenke til kommentar

hehe tenkte meg det :p dere skulle brukt fusion. det har sånn meganais greie til bruk av grønn skjerm og alt det der :p

det er ikke layer basert, noe som er megadigg. after effects blir jo rotete alt for fort :p

ps: http://shikaruoc.deviantart.com/journal/33013995/ :whistle:

Jeg trodde du bodde i Danmark for tiden? Har du dratt tilbake til fedrelandet for sommeren?

vært hjemme sia onsdag som var jeg. har ferie til 30 august :)

Lenke til kommentar

I'd hate to dissapoint you, men jeg adder kun folk som jeg kjenner, og har snakket med minst en gang på forumet før. Utenom Aleks, da. Aner virkelig ikke hvordan han snek seg inn på vennelista mi.

Forresten, kan dere se hvem jeg har som venn på profilen min? jeg kan ikke se det på profilen min, og ser ikke noe i kontrollpanelet som lar meg vise venner eller ikke vise de heller. :shrug:

Husker jeg riktig var det faktisk du som adda meg. Og så langt jeg har forstått det så kan man ikke nekte noen og adde deg, og da er du også venn med han :)

Lenke til kommentar

Nei fytti katta! Nå har det sneket seg inn noen luringer på vennelista mi! Jeg har ikke autorisert dette! :realmad: Å huff å huff, jeg kjenner dere knapt! :(

Husker jeg riktig var det faktisk du som adda meg. Og så langt jeg har forstått det så kan man ikke nekte noen og adde deg, og da er du også venn med han :)

Du mangler bevis, Senior Javier Cardinal.

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...