Aleks Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Men jeg fatter ikke at det ikke kan være mulig å klippe den av? Får vel ta med meg saks fra nå av. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Jøss, var det en kompis av deg? Prøvde å følge med på den saken jeg, første jeg tenkte var: "Å herregud........ Folk er dumme" Nei, men det var en kompis av en kompis av en kompis av meg faktisk Jaja, fortsatt en du kanskje vet om da Eller bare at ei jente glemmer at hu har den på og drar med seg en uskyldig kar hjem. :-| Nå er ikke jeg ekspert på kvinners anatomi. Men man merker vel at man har en kondom på, eller? Nå er ikke jeg noen ekspert heller, men hvis den føres opp som en tampong, og jeg vet ikke hvordan det føles å ha en tampong i seg, men for å kanskje trekke en sammenligning, så er det ikke alltid jeg merker at jeg har/eller ikke har på brillene mine. Endret 21. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Har nå inntatt rommet itl min bror, 40" full hd tv, og en stoor deilig seng som jeg skal få når han flytter ut om 1 mnd, og gamer guitar hero Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Nopros: Spørs hvor langt inn i skjeden den er, og en som voldtar koser ikke med forspill akkuratt. Perrern: Har du ikke prøvd tampong dyppet i druesprit og puttet den i ræva :!: Ei veninne av meg gjorde det, bare hun puttet den mellom beina Endret 21. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jøss, var det en kompis av deg? Prøvde å følge med på den saken jeg, første jeg tenkte var: "Å herregud........ Folk er dumme" Nei, men det var en kompis av en kompis av en kompis av meg faktisk Jaja, fortsatt en du kanskje vet om da Nei, men kompisen min vet om han I has sources Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Nå er ikke jeg ekspert på kvinners anatomi. Men man merker vel at man har en kondom på, eller? Spørs vel på hvordan den skal sitte. En merker ikke noe særlig til en tampong, f.eks. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Aleks henger jo bare sammen med folk som elsker og gjøre "morsomme" ting med deg. Sånn som og klore opp innsiden av tarmene til folk Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Ok, men Aleks, anngående det å klippe den av, hvis den sitter såpass godt fast at den hindrer deg fra å pisse, så er det kanskje vanskelig å få den ene delen av saksa under, man kan jo kanskje kutte den av med kniv, men har du virkelig lyst til å legge dine edre deler på en kjærebenk XD Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Nå er ikke jeg ekspert på kvinners anatomi. Men man merker vel at man har en kondom på, eller? Spørs vel på hvordan den skal sitte. En merker ikke noe særlig til en tampong, f.eks. Tror nok man merker at man har den inni seg. Den skal jo være stor nok til en erigert penis. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Aleks henger jo bare sammen med folk som elsker og gjøre "morsomme" ting med deg. Sånn som og klore opp innsiden av tarmene til folk Skal gjøre "morsomme" ting med deg en gang vi møtes jeg Ok, men Aleks, anngående det å klippe den av, hvis den sitter såpass godt fast at den hindrer deg fra å pisse, så er det kanskje vanskelig å få den ene delen av saksa under, man kan jo kanskje kutte den av med kniv, men har du virkelig lyst til å legge dine edre deler på en kjærebenk XD Lurer faktisk på om jeg hadde prøvd på en veldig forsiktig operasjon istedet for å bli fengslet for forsøk på voldtekt. Men igjen så sto det vel at det gjorde så vondt at man ikke kunne stå. Vent litt, få stå eller stå oppreist? Antar at det var den først^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 mMmm ... Brød med smør, lapskaus og ost. Fantastisk! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Et spørsmål folka, hvis dere blir voldtatt, vil dere da at voldtektsmannen skal bli sittende fast inni der? http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/kondom-med-tenner-skal-stoppe-voldtektsmenn-3234035.html Ser ikke på dette som en uting. Nå kan det jo faktisk hende jeg tør å dra på forumtreff, må bare få en eller annen stakkar her til å hjelpe meg med å få den inn i fisern. B-reeeeeaaaal? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Et spørsmål folka, hvis dere blir voldtatt, vil dere da at voldtektsmannen skal bli sittende fast inni der? http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/kondom-med-tenner-skal-stoppe-voldtektsmenn-3234035.html Ser ikke på dette som en uting. Nå kan det jo faktisk hende jeg tør å dra på forumtreff, må bare få en eller annen stakkar her til å hjelpe meg med å få den inn i fisern. B-reeeeeaaaal? Den sitter ikke fast i kjeden. Den følger med synderens penis ut igjen. Noe som antagelig vil skje relativt raskt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Et spørsmål folka, hvis dere blir voldtatt, vil dere da at voldtektsmannen skal bli sittende fast inni der? http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/kondom-med-tenner-skal-stoppe-voldtektsmenn-3234035.html Ser ikke på dette som en uting. Nå kan det jo faktisk hende jeg tør å dra på forumtreff, må bare få en eller annen stakkar her til å hjelpe meg med å få den inn i fisern. B-reeeeeaaaal? Bare pass på og ikke sette den inn feil vei Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg vil til Oslo og bruke opp alle pengene mine ... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hvordan skru av ploppelyden som kommer når man får melding på Facebook? Det beste jeg får til er å skru av lyden i hele nettleseren, men det er ikke så gøy. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Et spørsmål folka, hvis dere blir voldtatt, vil dere da at voldtektsmannen skal bli sittende fast inni der?http://www.tv2nyhete...nn-3234035.html Ser ikke på dette som en uting. Nå kan det jo faktisk hende jeg tør å dra på forumtreff, må bare få en eller annen stakkar her til å hjelpe meg med å få den inn i fisern. B-reeeeeaaaal?Miiik!Ikke skrem meg slik Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Den sitter ikke fast i kjeden. Den følger med synderens penis ut igjen. Noe som antagelig vil skje relativt raskt. Litt friksjon har aldri skadet noen, sa homsa og puttet sand i vaselina. Miiik!Ikke skrem meg slik Muahaha. Ssså ssså sssnuppeen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hvordan skru av ploppelyden som kommer når man får melding på Facebook? Det beste jeg får til er å skru av lyden i hele nettleseren, men det er ikke så gøy. Hvilken lyd? Jeg sitter timesvis på FB hver dag, men jeg kan ikke komme på noen lyd. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg har på meg dameundertøy Don't ask! Men ikke BH da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg