Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss, var det en kompis av deg? Prøvde å følge med på den saken jeg, første jeg tenkte var: "Å herregud........ Folk er dumme"

Nei, men det var en kompis av en kompis av en kompis av meg faktisk :p

Jaja, fortsatt en du kanskje vet om da :p

Eller bare at ei jente glemmer at hu har den på og drar med seg en uskyldig kar hjem. :-|

Nå er ikke jeg ekspert på kvinners anatomi. Men man merker vel at man har en kondom på, eller?

Nå er ikke jeg noen ekspert heller, men hvis den føres opp som en tampong, og jeg vet ikke hvordan det føles å ha en tampong i seg, men for å kanskje trekke en sammenligning, så er det ikke alltid jeg merker at jeg har/eller ikke har på brillene mine.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Jøss, var det en kompis av deg? Prøvde å følge med på den saken jeg, første jeg tenkte var: "Å herregud........ Folk er dumme"

Nei, men det var en kompis av en kompis av en kompis av meg faktisk :p

Jaja, fortsatt en du kanskje vet om da :p

Nei, men kompisen min vet om han :p I has sources :cool:

Lenke til kommentar

Ok, men Aleks, anngående det å klippe den av, hvis den sitter såpass godt fast at den hindrer deg fra å pisse, så er det kanskje vanskelig å få den ene delen av saksa under, man kan jo kanskje kutte den av med kniv, men har du virkelig lyst til å legge dine edre deler på en kjærebenk XD

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nå er ikke jeg ekspert på kvinners anatomi. Men man merker vel at man har en kondom på, eller?

Spørs vel på hvordan den skal sitte. En merker ikke noe særlig til en tampong, f.eks.

Tror nok man merker at man har den inni seg. Den skal jo være stor nok til en erigert penis.

Lenke til kommentar

Aleks henger jo bare sammen med folk som elsker og gjøre "morsomme" ting med deg. Sånn som og klore opp innsiden av tarmene til folk :whistle:

Skal gjøre "morsomme" ting med deg en gang vi møtes jeg :mad:

Ok, men Aleks, anngående det å klippe den av, hvis den sitter såpass godt fast at den hindrer deg fra å pisse, så er det kanskje vanskelig å få den ene delen av saksa under, man kan jo kanskje kutte den av med kniv, men har du virkelig lyst til å legge dine edre deler på en kjærebenk XD

Lurer faktisk på om jeg hadde prøvd på en veldig forsiktig operasjon istedet for å bli fengslet for forsøk på voldtekt. Men igjen så sto det vel at det gjorde så vondt at man ikke kunne stå. Vent litt, få stå eller stå oppreist? Antar at det var den først^^

Lenke til kommentar

Et spørsmål folka, hvis dere blir voldtatt, vil dere da at voldtektsmannen skal bli sittende fast inni der?

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/kondom-med-tenner-skal-stoppe-voldtektsmenn-3234035.html

Ser ikke på dette som en uting. Nå kan det jo faktisk hende jeg tør å dra på forumtreff, må bare få en eller annen stakkar her til å hjelpe meg med å få den inn i fisern. B-reeeeeaaaal?

Lenke til kommentar

Et spørsmål folka, hvis dere blir voldtatt, vil dere da at voldtektsmannen skal bli sittende fast inni der?

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/kondom-med-tenner-skal-stoppe-voldtektsmenn-3234035.html

Ser ikke på dette som en uting. Nå kan det jo faktisk hende jeg tør å dra på forumtreff, må bare få en eller annen stakkar her til å hjelpe meg med å få den inn i fisern. B-reeeeeaaaal?

Den sitter ikke fast i kjeden. Den følger med synderens penis ut igjen. Noe som antagelig vil skje relativt raskt.

Lenke til kommentar

Bare pass på og ikke sette den inn feil vei :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...