Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et spørsmål folka, hvis dere blir voldtatt, vil dere da at voldtektsmannen skal bli sittende fast inni der?

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/kondom-med-tenner-skal-stoppe-voldtektsmenn-3234035.html

Han blir jo ikke sittende fast inni noen, det er kondomen som blir sittende fast på voldtektsmannen. Kommer det en mann på legevakta på med noe sånt sittende fast i pikken, skjønner en jo at det har skjedd et eller anna.

Så er det vel bare å håpe at voldtektsmannen ikke reagerer som et skada dyr.

edit: Men jeg kan ikke helt se for meg at den skal være umulig å klippe av eller noe.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Det folk må huske på er at mange av de som voldtar gjør det IKKE for sex, og mange bruker andre ting enn pikken sin.

Jeg håper bare ikke personen klarer og bli voldlig etterpå, siden en som er foreks. rusa( kjenner ikke smerte i den grad ) og få den på pikken sin kan risikere og grisebanke dama :cry:

Og hvor lang tid tar det før de fleste vet om den "pikkfella" der da, da er det jo bare og grave ut "fella" :(

Jeg støtter alt som er med ting som kan redde jenta\dama fra et overfall, men vil heller se mer forsvarsvåpen for kvinner.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

At de ikke gjør det for sex er jeg klar over, bare synes det kanskje kan gjøre mer vondt enn det gjør godt. Håper den er synlig da, sånn at de slipper å teste det ut før de hopper på dama. Beste hadde jo vært en avskrekkende effekt.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Ifølge artikkelen kan ikke mannen gå etterpå. Så da ville det ikke være noe problem å løpe av gårde, vel?

Alle er ikke like, har sett folk blitt sparket i ballene med sko som har metall-tupp og de har ikke reagert :dontgetit:

Med rette stoffene i kroppen så kjenner man lite, pluss alle er forskjellige.

Og at man ikke kan gå, så kan man holde fast og slå for det.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Blir sikkert mye tull med disse kondomene. Feste de på sovende folk f.eks :cry:

Ser for meg at noen kommer på en kjempesmart ide i fylla. Akkurat som han på Gjøvik som helte plumbo og vann på penis og baller til en kamerat for å vekke han på en morsom måte. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Blir sikkert mye tull med disse kondomene. Feste de på sovende folk f.eks :cry:

Ser for meg at noen kommer på en kjempesmart ide i fylla. Akkurat som han på Gjøvik som helte plumbo og vann på penis og baller til en kamerat for å vekke han på en morsom måte. :thumbdown:

Var det jeg tenkte på og.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...