Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har om Australia. Hva skal de gjøre? Fortelle om drikkevanene deres? Eller hva som er inn og ikke in i Australia... Får se...

Eller sjekk ut tobakksindustrien i australia, eventuelt om det ikke finnes, markedet. Sjekk ut hva de er berømt for innen alkohol, osv. Finnes alltid noe. ^^

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har kaffetrakter i ett eller annet klasserom.

Den bare mangler diverse deler som forsvant når vi ikke fikk lov å bruke den eller noe. "Kan ikke sitte med kaffe når dere jobber foran PCene! De kan bli øøødelagt!". Mas på lærere, liksom. x)

Lenke til kommentar
Vi har kaffetrakter i ett eller annet klasserom.

Den bare mangler diverse deler som forsvant når vi ikke fikk lov å bruke den eller noe. "Kan ikke sitte med kaffe når dere jobber foran PCene! De kan bli øøødelagt!". Mas på lærere, liksom. x)

Haha, Hils fra meg og si at som it-ansvarlig går 50% av tida mi til å drekke kaffe ;)

Det har jeg tenkt på!

Jeg har tatt med en av de Statoil-koppene som har lokk, så hvis den velter renner nesten ingenting ut, og da overlever Macen min. :wee:

Sånn vil jeg og ha :(

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Det maset med å ikke spise ved pcene har vi også... Men nå er det faktisk sånn at vi ikke får ha speil i klasserommet heller, av sikkerhetsmessige årsaker. Snakker om å sy puter under armene på oss.

Vi går faktisk i ANDREklasse. :hrm:

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Det maset med å ikke spise ved pcene har vi også... Men nå er det faktisk sånn at vi ikke får ha speil i klasserommet heller, av sikkerhetsmessige årsaker. Snakker om å sy puter under armene på oss.

Vi går faktisk i ANDREklasse. :hmrph:

Seriously, dere kan ikke ha det sånn vel? "Nei, speil kan føre til at man løper mot det istedenfor mot utgangen under brann"

Jeg snakker om barneskoletrinnene jeg da

Haha, ikke speil? Du tuller nå, sant? .___.

Fikk du forresten opp Samba, snobjorn?

Er ikke det piece-of-cake? Har faktisk aldri gjort det jeg O.o

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Nei, det er tilfelle .__.

Har ikke hatt tid til å leke meg med det enda, men etter skolen i morgen tror jeg at jeg har masse tid, så da skal jeg sette meg ned igjen :) Tusen takk skal du ha.

Dere som er it-ansvarlige på skoler.... Ville dere blitt sure hvis en elev har klart å ødelegge to strømforsyninger til bærbar pc på ett halvt år?

Lenke til kommentar

Fikk du forresten opp Samba, snobjorn?

Er ikke det piece-of-cake? Har faktisk aldri gjort det jeg O.o

Joda, men det kan være litt knot med autentisering av brukere. Særlig om man vil samkjøre de med brukerne på systemet, slik at de har mulighet for samme hjemmehjemmekatalogen både lokalt på maskina og over nettverket

Lenke til kommentar
Dere som er it-ansvarlige på skoler.... Ville dere blitt sure hvis en elev har klart å ødelegge to strømforsyninger til bærbar pc på ett halvt år?
Er ikke it-ansvarlig på skole men det kommer helt ann på om den har blitt forsvarlig behandlet eller ikke

Joda, men det kan være litt knot med autentisering av brukere. Særlig om man vil samkjøre de med brukerne på systemet, slik at de har mulighet for samme hjemmehjemmekatalogen både lokalt på maskina og over nettverket
Ahh, okai. Gleder meg til jeg får fyra opp opensuse-serveren min ^^

Har alle det bra i dag?

Skal ikke klage :) duda?

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...