Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg har om Australia. Hva skal de gjøre? Fortelle om drikkevanene deres? Eller hva som er inn og ikke in i Australia... Får se... Eller sjekk ut tobakksindustrien i australia, eventuelt om det ikke finnes, markedet. Sjekk ut hva de er berømt for innen alkohol, osv. Finnes alltid noe. ^^ Endret 9. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Oj, flere som har norsk jo. Jeg har norsk, oversetter fra bokmål til nynorsk. Men jeg har kaffe jeg kan kose meg med, så det går vel bra. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skader du meg på noe vis om jeg stjeler kaffen din? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja. Men vi har egen kaffetrakter i klasserommet, så du kan lage til deg selv. ^^, Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg suger til å lage kaffe og er langt borte. Jeg tar sjangsen. *foreta diverse manøvre som man ellers bare ser på film, ta kaffen og løpe* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jasså ja *hente mer kaffe* Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi får ikke lov til å ha kaffetrakter i klasserommet, sikkert fordi det elektriske anlegget er så utrolig elendig, eller fordi de er redde for at vi skal brenne oss på det varme vannet... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Her sitter vi og lærer om nyrealismen, ikke særlig morro akuratt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Søren, traktern var tom =( Haha snobjørn, skulle tro dere var førsteklassinger Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi har kaffetrakter i ett eller annet klasserom. Den bare mangler diverse deler som forsvant når vi ikke fikk lov å bruke den eller noe. "Kan ikke sitte med kaffe når dere jobber foran PCene! De kan bli øøødelagt!". Mas på lærere, liksom. x) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Her sitter vi og lærer om nyrealismen, ikke særlig morro akuratt.Huff, det må være noe av det minst interessante i hele skolen. Alle dem teite tidene med forskjellige forfattere og komponister. blæ! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det har jeg tenkt på! Jeg har tatt med en av de Statoil-koppene som har lokk, så hvis den velter renner nesten ingenting ut, og da overlever Macen min. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Vi har kaffetrakter i ett eller annet klasserom. Den bare mangler diverse deler som forsvant når vi ikke fikk lov å bruke den eller noe. "Kan ikke sitte med kaffe når dere jobber foran PCene! De kan bli øøødelagt!". Mas på lærere, liksom. x) Haha, Hils fra meg og si at som it-ansvarlig går 50% av tida mi til å drekke kaffe Det har jeg tenkt på! Jeg har tatt med en av de Statoil-koppene som har lokk, så hvis den velter renner nesten ingenting ut, og da overlever Macen min. Sånn vil jeg og ha Endret 9. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Det maset med å ikke spise ved pcene har vi også... Men nå er det faktisk sånn at vi ikke får ha speil i klasserommet heller, av sikkerhetsmessige årsaker. Snakker om å sy puter under armene på oss. Vi går faktisk i ANDREklasse. Endret 9. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Haha, ikke speil? Du tuller nå, sant? .___. Fikk du forresten opp Samba, snobjorn? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Det maset med å ikke spise ved pcene har vi også... Men nå er det faktisk sånn at vi ikke får ha speil i klasserommet heller, av sikkerhetsmessige årsaker. Snakker om å sy puter under armene på oss. Vi går faktisk i ANDREklasse. :hmrph: Seriously, dere kan ikke ha det sånn vel? "Nei, speil kan føre til at man løper mot det istedenfor mot utgangen under brann" Jeg snakker om barneskoletrinnene jeg da Haha, ikke speil? Du tuller nå, sant? .___. Fikk du forresten opp Samba, snobjorn? Er ikke det piece-of-cake? Har faktisk aldri gjort det jeg O.o Endret 9. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, det er tilfelle .__. Har ikke hatt tid til å leke meg med det enda, men etter skolen i morgen tror jeg at jeg har masse tid, så da skal jeg sette meg ned igjen Tusen takk skal du ha. Dere som er it-ansvarlige på skoler.... Ville dere blitt sure hvis en elev har klart å ødelegge to strømforsyninger til bærbar pc på ett halvt år? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fikk du forresten opp Samba, snobjorn? Er ikke det piece-of-cake? Har faktisk aldri gjort det jeg O.o Joda, men det kan være litt knot med autentisering av brukere. Særlig om man vil samkjøre de med brukerne på systemet, slik at de har mulighet for samme hjemmehjemmekatalogen både lokalt på maskina og over nettverket Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 God morgen, godtfolk! Jeg rakk jammen meg gymprøven, selv om jeg la meg litt sent og forsov meg en time i morges. Rart det der. Har alle det bra i dag? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Dere som er it-ansvarlige på skoler.... Ville dere blitt sure hvis en elev har klart å ødelegge to strømforsyninger til bærbar pc på ett halvt år?Er ikke it-ansvarlig på skole men det kommer helt ann på om den har blitt forsvarlig behandlet eller ikke Joda, men det kan være litt knot med autentisering av brukere. Særlig om man vil samkjøre de med brukerne på systemet, slik at de har mulighet for samme hjemmehjemmekatalogen både lokalt på maskina og over nettverketAhh, okai. Gleder meg til jeg får fyra opp opensuse-serveren min ^^ Har alle det bra i dag? Skal ikke klage duda? Endret 9. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg