Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra det da. :wee:

Jeg venter på september selv jeg, da er sannsynligvis jobbeoppdraget mitt ferdig og innen den tid så er jeg forhåpentligvis klar til å flytte. Blir en spennende tid.

Men NÅ skal jeg lage meg en kopp kaffi og gjøre ferdig de 0,2% som gjenstår i Red Dead Redemption.

Lenke til kommentar

Har du ikke noe familie du kan være med da care? Trasig å være alene, når man ikke vil det.. Ensomhet er mer vanlig enn folk tror, tror jeg.

Ensomhet er et tabu i dagens samfunn. Det forventes av en fyr på min alder, at jeg skal ha stort nettverk... trene og være aktiv, fly på byen og sjekke damer... og den "prototypen" der er jeg bare ikke. Så har vel litt med at jeg ikke finner folk som jeg passer sammen med, men det sier jo seg selv også... siden jeg ikke liker å fly ute på byen.

Familie har jeg selvfølgelig. Men jeg har vel blitt "mobbet ut" av det gode selskap. For å si det på den måten. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sheamus, woo

Har du ikke noe familie du kan være med da care? Trasig å være alene, når man ikke vil det.. Ensomhet er mer vanlig enn folk tror, tror jeg.

Ensomhet er et tabu i dagens samfunn.

Emo er jo poppis, så blir litt feil å si det.

(ikke at du er emo da)

Lenke til kommentar

Sheamus, woo

(ikke at du er emo da)

Er stor forskjell på å være emo og være litt ensom. Stor forskjell!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Sheamus, woo

(ikke at du er emo da)

Utdyp?

Lenke til kommentar

God morgen. Våknet klokka 3 i natt av alarmen på klokka, prøvde å sove igjen, og vips, der var jeg inne i lucid dreaming uten at jeg prøvde. Det var jo positivt det, da. Men hvordan alarmen noen gang fant seg veien til å komme på klokka 3 på natta vet jeg enda ikke. Når jeg sjekka alarmene inne på mobilen var det bare en som var slått på til klokken 6, når jeg skulle stå opp. :ohmy:

Scary shit.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Kan tenke meg arbeidsmiljøloven har noe å si der ja.

Vi fikk ikke lov å være på skolen når vaskearbeiderene var syke og skolen fikk ikke tak i vikar. Det gjaldt bare én dag, men det var nok. Kommer ikke vaskearbeiderene på jobb, er det ikke lov å ha elever der i alle fall. Det var det vi fikk fortalt. Er sikkert litt løsere regler med de ansatte, men det skal være en viss standard uansett.

Btw: http://open.spotify.com/track/21ScRnJyZCD7sioWBAzGML

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...