Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Neh, forbann el-gitaren i stedet. Feilproduksjon!

Ajaco: kan nesten virke som hun er ruset eller noe. Det hun skrev var jo meningsløst.

Er du skummel?

Lenke til kommentar

Gypsi..

nei. Hun var ikke ful, eller ruset på noe annet. De siste dagene har hu bare vært sykt i kjelleren - og når jeg har prøvd å snakke med hun om det. Om det er noe som har skjedd, eller noe er galt. Så har hu bare blitt irritert, og avvist meg. Imotsetning til tidligere. Jeg gadd derfor ikke prøver mer, fordi jeg ikke ville være plagsom.

Oooog nå, kom det her.

Jeg skjønner seriøst ikke en dritt.

PS. Når hu er full, ringer hu meg og sier hvor mye hu savner meg. 10 ganger. Minst. Forrige gang iallefall. Som var forrige helg.

Lenke til kommentar

God morgen folkens! Hva driver dere med? :)

Sånn egentlig? Venter på september.

Imens: Hører på Tom McRae og lurer på om jeg skal ta kvelden, eller om jeg skal se en episode eller fire til av en eller annen serie og vri døgnet fullstendig. Fri i morra. avslutning på tirsdag.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, så liker jeg ikke sommeren fordi da er alle så glade, opptatt med familie, ferie og reising.... jeg er en "loner" uten særlig mange venner, dårlig forhold til familien... så da blir jeg fort deppa av å se alle de glade menneskene rundt omkring i nabolaget, grille sammen, sole seg... le og gi hverandre klemmer.

Sommeren + de to ukene mellom jul og nyttår er verst syns jeg. Liker hverdagen bedre. Da er liksom alt mer rutinebasert...

Lenke til kommentar

Må jo nyte sommeren også da, Baz!

care1337: Tjææ, er vel litt loner sjæl, men om juletiden og sånt blir for ille så finner jeg bare på noe alene. Drar på hytta et par dager før julaften og blir der et par dager etter for eksempel.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Wow, har sagt til meg selv de siste 4 timene at jeg burde legge meg for å få noe søvn.

Men så må jeg bare se en til episode av Breaking Bad og en til og en til og en til.

Faen ta Breaking Bad.

Lenke til kommentar

Hehe, ja.... jeg trekker for gardinene så ikke naboene skal begynne å lure. Jeg har fått noen blikk når jeg kommer gående inn og ut fra leiligheten og folk ser jeg er alene.

I fjor laget jeg meg faktisk skikkelig julemiddag og greier... også så jeg på dokumentarer som jeg hadde lastet ned... men that sucks every year! i hate it.

Du har hytte du ja? Hvor i landet befinner den herligheten seg? :) Jeg har verken hytte, hus eller bil... leier en grei leilighet vel å merke. Hehe.

Lenke til kommentar

Må jo nyte sommeren også da, Baz!

Jaaa, klart. Ligger på taket i sola og leser så ofte jeg har mulighet. Men det er dårlig med cash om dagen og folk har sitt å finne på om dagen, så da blir det mye kjedelig dødtid.

Har dog planer for helga, og straks setter jeg i gang med jobbing igjen óg. Men akkurat i kveld venter jeg mest på september. :p

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Har du ikke noe familie du kan være med da care? Trasig å være alene, når man ikke vil det.. Ensomhet er mer vanlig enn folk tror, tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...