TheKims Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Eksperter stakk en finger i hvaløyet - fikk ingen reaksjon Stikker du fingeren i øye på en hval og den reagerer ikke så er den død...og dette må de ha eksperter til å finne ut av? HAHAHAHA Likte det de skrev litt ned på siden der. Den er stein død :!: Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Haha ja, det er som å tilkalle lege for å sjekke puls. :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Fikk meg til å tenke på den South Park episoden: http://www.southparkstudios.no/episodes/913/?autoplay=false Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hvil i fred, kjære hval. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hmmm... da var det også å finne ut hva man skal dra med seg hjem fra USA, føler at jeg hele tiden har lyst på noe som alltid er billigre å få fra USA (bare at det er så mye i frakt + MVA) Men nå som jeg skal dra, så kommer jeg ikke på noe å skrive på handlelisten Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Heldige dere er som skal ut og reise Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg skal egentlig stå opp kl 6. Jaaaada. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det skal ikke jeg, men jeg legger meg nå forde. Snakkes. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg har aktivitetsdag på skola i morra. Jippi Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg skal egentlig stå opp kl 6. Jaaaada. Er du ikke sjukemeldt? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jo, men jeg må si ifra på jobben at jeg ikke kommer. Fikk papirene for at jeg er sykmeldt, kl 17 på fredag, så jeg fikk ikke levert det da. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Refsa: Jeg og, men jeg.. ehm.. har ikke lyst. Eller, egentlig skal jeg på hockeyskole neste uke, men ble syk, ikke direkte syk, men fikk noe i lungene så jeg ble sliten av å gå trappen. Det passer seg dårlig da å trene 8 timer dagen. Skal en tur til legen imorgen tenkte jeg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Tror kanskje jeg er "syk" i morra. Gidder ikke på avslutning på kvelden heller. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Neh kanskje man må bikke seg på slag sia. Må prøve å stå opp om 6 timer. God natt søtinger Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Okei. Jeg gidder ikke lage en ny tråd under anonymt navn, eller noe dritt nå. Men hva er greia med noen jenter? Er ei jeg har holdt en del på med nå i det siste. Ting har i det siste utviklet seg til mer enn et venneforhold. Og vi har kyssa/klina opp til fler ganger, og mer til. Vi bor et stykke unna hverandre, så blir mest msn og telefonprating. Så jada. Uka som var, var hun veldig på. Og savna meg, ville møte meg, pule med meg og det som bedre var. Hoi og heisann hvor mye kontakt hun ønsket med meg. Ringte meg om morningen når hu hadde stått opp og jeg sov. Osv. Hu virka litt småforelska rett og slett. Men nå... de 2 siste dagene. Skulle tro dama hata meg. Hu har knapt giddi å pratet, vært sur. Trøtt. Og bare blitt irritert når jeg har snakka til hu. Ikke svart på meldinger, og generelt bare vært i dritthumør - og ikke vært så sykt kul å ha med å gjøre. Og nå istad... ho ville prate. Og det viser seg at hu de siste dagene, helt random har begynt å irritere seg over meg. Og at jeg maser. For 1 uke siden klagde hu på at jeg tok for lite initiativ. Og når jeg da skrudde opp initiativnivået mitt, så blei hu enda mer med på leken. Helt til nå. Så nei, jeg har ikke kjørt noe overkill-greier. Men sånn over natta. Så plutselig... så er hu helt på bærtur. Skulle gjerne delt msn-samtalen med dere. Men.. det er ikke verd det. It's a wall of text. And whine. Og hu er drittsur, og nå virker det som at alle planer om å møte hu igjen.. kan jeg bare drite i. Og at hu egentlig ikke ønsker å prate så særlig mye mer. Som sagt... for 3 dager siden, master hun om at jeg måtte komme til hun, og være hos hun en hel uke i sommer, når hun var alene hjemme. Samt at vi måtte treffes så snart begge hadde tid. HVA SKJER med å bare plutselig endre attitude HELT? Er det idet heletatt mulig? WTF. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hvis du ikke vil ha drama og irrasjonalitet får du finne deg en heterofil mann du kan ha sex med. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Joda. Men det der.. er jo faenmeg sykt. Over natta så er ting bare... fuckd up. [03:15:14] Hoderreder: tror jeg er rimelig.. out.. dether går jo bare til helvete og lenger. - [03:16:13] Meg: vet ikke helt hva jeg skal si.. [03:17:12] Meg: jeg har problemer med å forstå at ting bare kan... endre seg slik over natta. at man den ene dagen har det kjempefint, begge to gleder seg til å treffes igjen.. og ja. man har en veldig god tone. så på 1-2 dager... så er alt snudd. og den ene trekker seg helt ut. [03:17:59] Huderreder: Den ene skjønte vel at hun bega seg ut på noe som ikke var lurt. [03:19:58] Huderreder fuck this [03:20:28] Meg: ... [03:21:00] Huderreder du skremmer dritten ut av meg vetduvel. [03:22:12] Meg: var det ironisk? [03:22:18] Huderreder: nei [03:22:29] Meg: Hvorfor skremmer jeg deg? [03:23:02] Huderreder: NOFNSONGIOGWEGHJEJWPÅ [03:23:03] Huderreder: NOES. [03:23:24] Huderreder: <NAVN PÅ SEG SELV> [03:23:30] Huderreder: BRENN DYPT HARD TOG INDERLIG [03:23:31] Huderreder: OG LEGG DEG [03:23:52] Meg: ...alt går bra eller? [03:24:06] Huderreder: natta [03:24:07] Huderreder: nei Og når jeg da spør hvorfor hun følte det sånn.. nada svar å få. Bare masse mer klaging. Ohyes. Gotta love girls. Fuck dette. -- Ferdig å whine. Legger meg. Natta diskusjon.no Endret 21. juni 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Ikke noe å gjøre med det der.. Hun har tydligvis funnet ut at dere er en dårlig ide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg