Vowels Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Har fri jeg også, helt til jeg skaffer meg en jobb. Verste er at jeg ikke vil ha en, går heller fattig. Var nettopp en somalier som sparka hunden til en dame utenfor leiligheten nå, Grønland azz Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er sjukmeldt jeg. :-( Hvorfor det? Lurer på om jeg skal stikke innom jobb i morra allikevel, jeg. Delvis for å smiske til meg litt mer jobb, delvis for å ha noe konstruktivt å gjøre og delvis for å installere xp på pc-en søstern skal kjøpe. Tror ikke hu kommer til å like crunchbang. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Har fri jeg også, helt til jeg skaffer meg en jobb. Verste er at jeg ikke vil ha en, går heller fattig. Var nettopp en somalier som sparka hunden til en dame utenfor leiligheten nå, Grønland azz Whaat? hvorfor? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Aner ikke, men damen sto å skrek at han ikke kunne sparke hunden hennes osv. Så bare ut når jeg hørte krangelen startet Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hvorfor det? Har betennelse i foten, noe som ikke passer så bra når man ligger på mellom 15 000 og 25 000 skritt om dagen. Gleder meg til å komme tilbake, jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Aner ikke, men damen sto å skrek at han ikke kunne sparke hunden hennes osv. Så bare ut når jeg hørte krangelen startet Hvis noen hadde sparket min hund, hadde jeg sparket tilbake rett i kneskåla på jævelen. Snap! Jeg blir litt provosert av vold mot dyr. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kanskje jeg ligner litt på avataren min Jeg vurderer å ta bilde og sammenligne Tror du burde gjøre det Ligner det? Det beste jeg fikk til på 10 min. Ikke mobb meg for slipsknuten og skjorta, det er første gang jeg har knyttet et slips. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Aner ikke, men damen sto å skrek at han ikke kunne sparke hunden hennes osv. Så bare ut når jeg hørte krangelen startet Hvis noen hadde sparket min hund, hadde jeg sparket tilbake rett i kneskåla på jævelen. Snap! Jeg blir litt provosert av vold mot dyr. Om bikkja di hadde uprovosert f.eks bitt meg, så hadde jeg ikke nølt med å prøvd å få skada bikkja di mest mulig der og da. Blir litt for dumt å trekke bastante konklusjoner som "hvis X gjør Y hadde jeg gjort Z tilbake" når man ikke har hele oppløpet til hendelsen. Og ja, vold mot dyr er fy-fy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kanskje jeg ligner litt på avataren min Jeg vurderer å ta bilde og sammenligne Tror du burde gjøre det Ligner det? Det beste jeg fikk til på 10 min. Ikke mobb meg for slipsknuten og skjorta, det er første gang jeg har knyttet et slips. Hahahaha....perfect match! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ok, jeg ser den, men alikavel ikke. Vist en hund biter deg, men eier er der og får fjernet hunden med en gang og har fått kontroll på situasjonen. Ville du da flygd på og prøvd og drepe hunden?? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Nå er det bare 4 igjen av de magiske pillene som tar bort hodepinen. 10 dager til jeg muligens får ordnet det slik at jeg får tak i flere. 2 dager til jeg er tom for piller. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Du får dobbel effekt om du tar pillene med et stort glass whiskey. Da varer pillene 4 dager. Om du kutter pillene i to, og tar den ene halve pillen med 2 store glass whiskey, varer pillene i 8 dager. Da slipper du unna med 2 dagers hodepine Lenke til kommentar
zennox Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Bare jeg som synes OT-delen av forumet flyter over av tråder med fascinerende lite verdi? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Du får dobbel effekt om du tar pillene med et stort glass whiskey. Da varer pillene 4 dager. Om du kutter pillene i to, og tar den ene halve pillen med 2 store glass whiskey, varer pillene i 8 dager. Da slipper du unna med 2 dagers hodepine Liker måten du tenker på. Bare jeg som synes OT-delen av forumet flyter over av tråder med fascinerende lite verdi? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Tips til pakking, skal til USA i to uker? Klarer ikke å få meg til å pakke, og reiser onsdag morra (2par sokker, 2 boksere, en shorts, en bukse, 2 t-skjorter, 1 par sko FTW?) Endret 20. juni 2010 av multisync Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Klær og tannkost? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Samme her, Multisync. Drar til Frankrike på onsdag og blir borte i litt over 2 uker, burde begynne å pakke snart.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Coa: Nei, alkohol og Indocid går ikke bra ilag. Det er ikke effekten i seg selv som er problemet heller, men hvor lenge de har effekt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Eksperter stakk en finger i hvaløyet - fikk ingen reaksjon Stikker du fingeren i øye på en hval og den reagerer ikke så er den død...og dette må de ha eksperter til å finne ut av? HAHAHAHA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg