Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje jeg ligner litt på avataren min :hmm: Jeg vurderer å ta bilde og sammenligne :p
Tror du burde gjøre det :p

 

 

Fra i morgen av går vi mot mørkere tider. :)
Endelig! :new_woot:
Er det så fantastisk egentlig? Greit det kan være fantastisk hvis du bor i Nord-Norge og er plaget med midnattssol og slike ting,ikke at midnattssol er noe negativt, tvert imot, jeg syns det er fantastisk :)

 

Nettopp vært og sett Hot Tub Time Machine. En film som burde sees. :)
Jeg tror det er en film du må ha samme humoren for å kunne nyte, enten hater du den eller så bare digger du den.

 

 

Kan noen gi meg en nakkemassasje? :(

 

 

 

Lenke til kommentar

"gnikke og gnakke på B-reals nakke" :cool:

Ty :fun:

Aner ikke hva som er feil men noe er bare helt galt :(

 

Jo den er flott, vil nordover for å se den en gang. Men det er godt at det er mørkt når man skal sove jo. :thumbup:
Den er fantastisk..men kan gjøre en virkelig døgnvill hvis man ikke er vant med det.

 

Lenke til kommentar
Jeesh! :wee: Åssen er det, får du tilfeldige vakter nå eller har du stort sett faste dager du jobber på?
Veldig varierende, har en del tilfeldige vakter ja, men det har blitt litt mindre etter nye ledelsen kom inn her for et halvt års tid siden men så er det sommer og folk for sommer-syke osv..så..jah..varierende men har stort sett hele sommeren fylt opp :)

Har fast arbeid annen hver helg: fredag+lørdag+søndag--->fri helg---> så jobb lørdag+søndag--->så fri den helgen..

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...