Pubé Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Eivind. Jeg kjøper den for 600kr Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kanskje jeg skal ta meg litt salat. Jeg har ikke fått i meg noe som kan karaktiseres som sunt på 5 dager. Greit, jalapeños på pizzaen, litt mais og diverse i kebaben og 4 - 5 glass vann. Ingen trening på 2 uker heller Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Den eneste treningen jeg har gjort er fotball som jeg slutta med i 7ende klasse. Allikevell holder jeg tritt med disse treningsnarkomane folka i klassen med armhevinger, sit-ups og hangups. Bare kondisen som har blitt helt tæra ned, men pytt pytt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kanskje jeg skal ta meg litt salat. Jeg har ikke fått i meg noe som kan karaktiseres som sunt på 5 dager. Greit, jalapeños på pizzaen, litt mais og diverse i kebaben og 4 - 5 glass vann. Ingen trening på 2 uker heller Hvorfor har du ikke fått trent på 2 uker? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Den eneste treningen jeg har gjort er fotball som jeg slutta med i 7ende klasse. Allikevell holder jeg tritt med disse treningsnarkomane folka i klassen med armhevinger, sit-ups og hangups. Bare kondisen som har blitt helt tæra ned, men pytt pytt. Jeg har ikke trent siden 6. klasse og jeg var nummer 2 på 3000-meter i klassen vår på 60. Og der er det mange aktive folk. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 De sliter seg ut, blir stive som faen fordi de ikke tøyer og blir sliten dagen etter trening. No training FTW!!! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Nei, nå stikker jeg å legger meg, god natt alle sammen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ser en film eller to... eller tre jeg da Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kanskje jeg skal ta meg litt salat. Jeg har ikke fått i meg noe som kan karaktiseres som sunt på 5 dager. Greit, jalapeños på pizzaen, litt mais og diverse i kebaben og 4 - 5 glass vann. Ingen trening på 2 uker heller Hvorfor har du ikke fått trent på 2 uker? Alt ble tull med trening når mai kom. jeg har ikke fått summet meg enda, men jeg skal dobble innsatsen fra i morgen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Noen som vet hvorfor nye msn er fucket hos noen slik at man absolutt MÅ ha videocall? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Noen som vet hvorfor nye msn er fucket hos noen slik at man absolutt MÅ ha videocall? Ja det er helt sikkert noen som vet Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Fra i morgen av går vi mot mørkere tider. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kanskje jeg skal ta meg litt salat. Jeg har ikke fått i meg noe som kan karaktiseres som sunt på 5 dager. Greit, jalapeños på pizzaen, litt mais og diverse i kebaben og 4 - 5 glass vann. Ingen trening på 2 uker heller Hvorfor har du ikke fått trent på 2 uker?Alt ble tull med trening når mai kom. jeg har ikke fått summet meg enda, men jeg skal dobble innsatsen fra i morgen.Skjønner det, er ikke helt enkelt å holde samme rytmen hele veien. Hadde planlagt å trene i dag selv men jeg våknet med helt mongo nakke,må ha ligget noe helt sinnssykt feil i natt, kan omtrent ikke bevege meg uten at noen stikker nåler bak i nakken/ryggen min så..får se hvordan det går i morgen.. For en eller annen grunn så ligner du litt på avataren din Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg er sulten. Hvem lager maten her på forumkaféen ?? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg er sulten. Hvem lager maten her på forumkaféen ?? Samebror aka Kenneth Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Hvorfor har du ikke fått trent på 2 uker?Alt ble tull med trening når mai kom. jeg har ikke fått summet meg enda, men jeg skal dobble innsatsen fra i morgen.Skjønner det, er ikke helt enkelt å holde samme rytmen hele veien. Hadde planlagt å trene i dag selv men jeg våknet med helt mongo nakke,må ha ligget noe helt sinnssykt feil i natt, kan omtrent ikke bevege meg uten at noen stikker nåler bak i nakken/ryggen min så..får se hvordan det går i morgen.. For en eller annen grunn så ligner du litt på avataren din Best å ikke trene. Jeg har hatt pauserfør, pga trening med skader. Kanskje jeg ligner litt på avataren min Jeg vurderer å ta bilde og sammenligne Endret 20. juni 2010 av Coa Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Fra i morgen av går vi mot mørkere tider. Endelig! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Nettopp vært og sett Hot Tub Time Machine. En film som burde sees. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg