Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den eneste treningen jeg har gjort er fotball som jeg slutta med i 7ende klasse. Allikevell holder jeg tritt med disse treningsnarkomane folka i klassen med armhevinger, sit-ups og hangups. Bare kondisen som har blitt helt tæra ned, men pytt pytt.

Jeg har ikke trent siden 6. klasse og jeg var nummer 2 på 3000-meter i klassen vår på 60. Og der er det mange aktive folk. :new_woot:

Lenke til kommentar

Kanskje jeg skal ta meg litt salat. Jeg har ikke fått i meg noe som kan karaktiseres som sunt på 5 dager. Greit, jalapeños på pizzaen, litt mais og diverse i kebaben og 4 - 5 glass vann. Ingen trening på 2 uker heller :(

Hvorfor har du ikke fått trent på 2 uker?

Alt ble tull med trening når mai kom. jeg har ikke fått summet meg enda, men jeg skal dobble innsatsen fra i morgen.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg skal ta meg litt salat. Jeg har ikke fått i meg noe som kan karaktiseres som sunt på 5 dager. Greit, jalapeños på pizzaen, litt mais og diverse i kebaben og 4 - 5 glass vann. Ingen trening på 2 uker heller :(
Hvorfor har du ikke fått trent på 2 uker?
Alt ble tull med trening når mai kom. jeg har ikke fått summet meg enda, men jeg skal dobble innsatsen fra i morgen.
Skjønner det, er ikke helt enkelt å holde samme rytmen hele veien. Hadde planlagt å trene i dag selv men jeg våknet med helt mongo nakke,må ha ligget noe helt sinnssykt feil i natt, kan omtrent ikke bevege meg uten at noen stikker nåler bak i nakken/ryggen min så..får se hvordan det går i morgen..

 

 

For en eller annen grunn så ligner du litt på avataren din ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor har du ikke fått trent på 2 uker?
Alt ble tull med trening når mai kom. jeg har ikke fått summet meg enda, men jeg skal dobble innsatsen fra i morgen.
Skjønner det, er ikke helt enkelt å holde samme rytmen hele veien. Hadde planlagt å trene i dag selv men jeg våknet med helt mongo nakke,må ha ligget noe helt sinnssykt feil i natt, kan omtrent ikke bevege meg uten at noen stikker nåler bak i nakken/ryggen min så..får se hvordan det går i morgen..

 

 

For en eller annen grunn så ligner du litt på avataren din ;)

Best å ikke trene. Jeg har hatt pauserfør, pga trening med skader.

 

Kanskje jeg ligner litt på avataren min :hmm: Jeg vurderer å ta bilde og sammenligne :p

Endret av Coa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...