Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OOOOH, røyken etter sex er så :love: samt noe godt å drikke\spise :thumbup:

Men all respekt til deg Vowels :D

"sender masse støtte-tanker"--------> VOWELS

Hehe, fra nå av er det ikke lov å snakke om nikotin etter sex. Skal jeg sprekke nå så er det eneste veien hvertfall. Takk for støtten forresten

Har ikke tenkt å slutte du da?

Har vurdert tanken ja, røyker vel en 60 røyk om dagen og har gjort det siden jeg var 13 år....så 16år med fast røyking.

Nå har jeg sluttet med alt da, som du vet så var jeg på skråplanet noen år...men vært flink i 7år nå blir det...og drikker heller ikke lengre.

Så er bare røyken igjen, "dilemmaet" mitt er at jeg liker røyken :blush:

Men tanken kommer bare sterkere hver gang jeg leser om noen som har sluttet, mer penger til ting man liker foreks.

Zoro: Slutt med sex ja....Vik fra meg ditt kjønnsløse klump av en demon.

Når man har sex med noen man virklig elsker så er det få ting som slår den følelsen :yes:

Og det med nye jenter på forumet, er vel samme om man er gutt eller jente så lenge man bidrar med noe :w00t:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Zoro: Slutt med sex ja....Vik fra meg ditt kjønnsløse klump av en demon.

Når man har sex med noen man virklig elsker så er det få ting som slår den følelsen :yes:

Har ikke hatt sex enda, og ikke muligheten med det i aller nærmeste framtid. Dere kan vel frastå fra sex for å dempe røykesuget? :tease:

JEG BOR ALENE! Jeg er kul :w00t:

JEG BOR HJEMME HOS FORELDRENE MINE! OG HAR PLANER OM Å GJØRE DET EN STUNF TIL! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...