Perrern Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Men det er ikke hva Kanin33 sa, og når jeg faktisk kommer over et dyr som kan snakke, så velger jeg å stole på det! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Men det er ikke hva Kanin33 sa, og når jeg faktisk kommer over et dyr som kan snakke, så velger jeg å stole på det! Du burde slå det ihjel, spise kjøtte og lage pute av pelsen i steden. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg er verken ny eller jente, betyr det at jeg taper på alle punkter? Nei, du er jo gutt... da vinner du jo Alle gutter overlegne. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Nå synes jeg du er litt sånn småsyk Nyhus. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Du burde slå det ihjel, spise kjøtte og lage pute av pelsen i steden. En snakkende pute? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Nå synes jeg du er litt sånn småsyk Nyhus. Nei, nei, dyr er mat, selv om de snakker. Du burde slå det ihjel, spise kjøtte og lage pute av pelsen i steden. En snakkende pute? Det ville eid! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det ville eid! Det ville jeg eid! (høhø) Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg tror ikke jeg kunne overlevd tanken over at noen heletiden hadde prøvd å viske meg i øret når jeg skulle sove. Ved mindre den hadde fortalt historier o.l. eller hva faen sier jeg! jeg vil ha en snakkende pute! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) OOOOH, røyken etter sex er så samt noe godt å drikke\spise Men all respekt til deg Vowels "sender masse støtte-tanker"--------> VOWELS Hehe, fra nå av er det ikke lov å snakke om nikotin etter sex. Skal jeg sprekke nå så er det eneste veien hvertfall. Takk for støtten forresten Har ikke tenkt å slutte du da? Har vurdert tanken ja, røyker vel en 60 røyk om dagen og har gjort det siden jeg var 13 år....så 16år med fast røyking. Nå har jeg sluttet med alt da, som du vet så var jeg på skråplanet noen år...men vært flink i 7år nå blir det...og drikker heller ikke lengre. Så er bare røyken igjen, "dilemmaet" mitt er at jeg liker røyken Men tanken kommer bare sterkere hver gang jeg leser om noen som har sluttet, mer penger til ting man liker foreks. Zoro: Slutt med sex ja....Vik fra meg ditt kjønnsløse klump av en demon. Når man har sex med noen man virklig elsker så er det få ting som slår den følelsen Og det med nye jenter på forumet, er vel samme om man er gutt eller jente så lenge man bidrar med noe Endret 20. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Digg å endelig være hjemme. På med noe 90-talls-rock og chille med noen flasker vann, mens jeg venter på at familien skal komme hjem fra "festival" med pizza til meg, så jeg får spist noe annet enn boller. Det duger dårlig dagen derpå. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Muttern og fattern kom akkurat hjem etter å ha vært borte hele helgen. Er liksom alltid så "letdown" når man ikke er alene i huset lenger. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Flytt for deg selv da Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Næh, skolen var jo her i byen. Skal jo et år på folkehøgskole nå da. + at de er en del borte i sommerferien så får huset litt for meg selv da Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 JEG BOR ALENE! Jeg er kul Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Zoro: Slutt med sex ja....Vik fra meg ditt kjønnsløse klump av en demon. Når man har sex med noen man virklig elsker så er det få ting som slår den følelsen Har ikke hatt sex enda, og ikke muligheten med det i aller nærmeste framtid. Dere kan vel frastå fra sex for å dempe røykesuget? JEG BOR ALENE! Jeg er kul JEG BOR HJEMME HOS FORELDRENE MINE! OG HAR PLANER OM Å GJØRE DET EN STUNF TIL! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Jeg bor ikke alene fordi jeg ble 18 år i år, og skolen jeg gikk på de tre siste årene er her i byen. Nyter veldig godt av å bo her hjemme da Endret 20. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Flytter ut til høsten.. *gleder seg* Fylle huset med bitches og feste 24/7 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Den videregående skolen jeg skal på, er 500m ifra huset Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det er herlig å bo hjemme, men er man sjuk eller noe, er det evig digg å være hjemme hos familien. Også om man er fattig. Som når studielånet går mot slutten, sånn ca en uke etter at man har fått det. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Mye får du i måneden av studielånet, Sjur? Savner egentlig ikke å bo sammen med foreldrene mine. Er greit å ha de litt på avstand, men også ok å ta seg en tur om man føler for det. Men så har jeg bodd alene siden jeg var 16 år også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg