Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Møtte på en spesiell person på jobb i dag. Han skulle ha soft is og etter at han hadde betalt ble han stående og glo. Sikker på at han sto slik i et minutt før han snudde seg og gikk.

Så også et morsomt gammalt ektepar. Mannen var drit liten, sikkert 1,50 og veldig tynn. Kjerringa var 1,90 og helt vilt drug. Latterlig morsomt og se på.

Lenke til kommentar

Hepp folkens. Maatte bare gi livstegn fra meg, i tilfelle noen trodde jeg hadde forsvunnet fra jordens overflate.

Maa dessverre skuffe dere, jeg er bare i Tyrkia og forsöker aa unngaa aa smelte i varmen. Ble maalt 47 varmegrader for et par dager siden ph34r.gif

Gleder meg til aa returnere til gode kalde Norge :-p

Lenke til kommentar

Hepp folkens. Maatte bare gi livstegn fra meg, i tilfelle noen trodde jeg hadde forsvunnet fra jordens overflate.

Maa dessverre skuffe dere, jeg er bare i Tyrkia og forsöker aa unngaa aa smelte i varmen. Ble maalt 47 varmegrader for et par dager siden ph34r.gif

Gleder meg til aa returnere til gode kalde Norge :-p

Hvordan i helvete overlever du? Jeg synes det er alt for varmt her i Norge for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Nei, aldri røykt fast. Har bare vært en bonus når jeg har vært ute etc, har snust fast i ca fem år. Så er ikke altfor ille, bedre å slutte nå før det blir for sent. Hva jeg synes har vært verst, hva tenker du på?

I think I'm a little bit

Little bit

A little bit in love with you

But only if you're a little bit

Little bit

Little bit

In lalalala love with me

Oh ah

Lenke til kommentar

Det verste er "tåka" som svever rundt i hodet mitt konstant, er mer surrete, irritert, ikke greie å konsentrere meg når jeg skal lese bøker etc. Heldigvis har den begynt å gå bort nå. Det jeg savner aller mest er snus etter sex. Fadern

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...