Petter Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Prøvde å rekke det! men når klokka ble 8 og jeg ikke hadde fått pakket noe enda fant jeg ut av løpet av kjørt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Helgen har vært fin. Vært uten nikotin i syv dager nå, trodde aldri det skulle gå. Oh yeah Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Dæven Vowels, det er bra! Denne helgen har jeg vært nede ved brygga, og ellers så har jeg sovet mye. Sykmeldt ut neste uke, så jeg veita faen hva jeg skal finne på. Vil på jobb, men neida. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Prøvde å rekke det! men når klokka ble 8 og jeg ikke hadde fått pakket noe enda fant jeg ut av løpet av kjørt. Du gikk glipp av noe gøy ihvertfall Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Så, noen som har gjort noe gøy i helga? Alltid. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Møtte på en spesiell person på jobb i dag. Han skulle ha soft is og etter at han hadde betalt ble han stående og glo. Sikker på at han sto slik i et minutt før han snudde seg og gikk. Så også et morsomt gammalt ektepar. Mannen var drit liten, sikkert 1,50 og veldig tynn. Kjerringa var 1,90 og helt vilt drug. Latterlig morsomt og se på. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Helgen har vært fin. Vært uten nikotin i syv dager nå, trodde aldri det skulle gå. Oh yeah respekt Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hepp folkens. Maatte bare gi livstegn fra meg, i tilfelle noen trodde jeg hadde forsvunnet fra jordens overflate. Maa dessverre skuffe dere, jeg er bare i Tyrkia og forsöker aa unngaa aa smelte i varmen. Ble maalt 47 varmegrader for et par dager siden Gleder meg til aa returnere til gode kalde Norge :-p Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Helgen har vært fin. Vært uten nikotin i syv dager nå, trodde aldri det skulle gå. Oh yeah respekt Jo takk, har proppet leppa full av ingefær hele uka. Ser ut til å hjelpe litt hvertfall. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hepp folkens. Maatte bare gi livstegn fra meg, i tilfelle noen trodde jeg hadde forsvunnet fra jordens overflate. Maa dessverre skuffe dere, jeg er bare i Tyrkia og forsöker aa unngaa aa smelte i varmen. Ble maalt 47 varmegrader for et par dager siden Gleder meg til aa returnere til gode kalde Norge :-p Hvordan i helvete overlever du? Jeg synes det er alt for varmt her i Norge for øyeblikket. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Helgen har vært fin. Vært uten nikotin i syv dager nå, trodde aldri det skulle gå. Oh yeah respekt Jo takk, har proppet leppa full av ingefær hele uka. Ser ut til å hjelpe litt hvertfall. Regner med at du har røykt noen år, hva syns du har vært verst? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Nei, aldri røykt fast. Har bare vært en bonus når jeg har vært ute etc, har snust fast i ca fem år. Så er ikke altfor ille, bedre å slutte nå før det blir for sent. Hva jeg synes har vært verst, hva tenker du på? I think I'm a little bit Little bit A little bit in love with you But only if you're a little bit Little bit Little bit In lalalala love with me Oh ah Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Med verst tenker jeg på søvnproblemer, svetting osv Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hei, jeg er ny og jente! Camilla Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det verste er "tåka" som svever rundt i hodet mitt konstant, er mer surrete, irritert, ikke greie å konsentrere meg når jeg skal lese bøker etc. Heldigvis har den begynt å gå bort nå. Det jeg savner aller mest er snus etter sex. Fadern Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Prøvde å rekke det! men når klokka ble 8 og jeg ikke hadde fått pakket noe enda fant jeg ut av løpet av kjørt. Du gikk glipp av noe gøy ihvertfall 2is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg