TheKims Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) VARMT! nettop gått tur i skogen i flere timer... Godt å få sommer igjen. Nå har det vært kaldt og regn i flere dager. Fikk brev fra Get. Får 40% raskere nett fra juli til samme pris som nå Liker Get.. Endret 20. juni 2010 av Kim S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Get er kos. ^^ Jeg fant en panini i bukselomma mi. Jeg lurer fælt på hva som skjedde etter at jeg drakk på meg en blackout i går. Satser på det bare var meg som kjente meg sulten, gikk og kjøpte en panini, tok taxi hjem og glemte å spise den. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Flere som har problemer med adserver.adtech.de ? Laster i evigheter før jeg kommer inn på diskusjon. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Weird ... Kommer meg ikke inn på verken myspace eller deviantart. Oo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=np0solnL1XY Awesome-sang 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Nettet mitt er tilbakestående i dag. Jeg blir emo av dette. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 NEttet mitt og er tilbakestående KONSPIRAJON! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det er ikke mitt, så det er visst noen som hater dere. Hvis ikke det er jeg som er internettet deres da *muhahaha* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Karma, bitches. Mitt fungerer som det skal Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Mitt også..brukte et par minutter på å laste forumet + nettavisen samtidig..kanskje det er noe trøbbel et sted i sverige ellernoe. Edit: gjelder visst bare norske nettsider. Utenlandske popper opp umiddelbart. Endret 20. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Nettet mitt er tilbakestående i dag. Jeg blir emo av dette. Man kan ikke bli noe man er pusen min 1 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det gjør det ikke her. Fiber nett FTW!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Nettet mitt er tilbakestående i dag. Jeg blir emo av dette. Mitt også. Eneste internasjonale siden jeg får åpnet, er Facebook. *vil inn på deviantArt, Swell og MySpace* -_- Norske sider, går derimot helt greit. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Denne er sikkert gammel, men morsom for det 1. If being chased through town, you can usually take cover in a passing St Patrick’s Day parade – at any time of the year. 2. All beds have special L-shaped top sheets that reach up to armpit level on a woman but only waist level on the man lying beside her. 3. All grocery shopping bags contain at least one stick of French bread. 4. Once applied, lipstick will never rub off – even while scuba diving. 5. The ventilation system of any building is a perfect hiding place. No one will ever think of looking for you in there and you can travel to any other part of the building without difficulty. 6. Should you wish to pass yourself off as a German officer, it will not be necessary to speak the language. A German accent will do. 7. The Eiffel Tower can be seen from any window of any building in Paris. 8. A man will show no pain while taking the most ferocious beating but will wince when a woman tries to clean his wounds. 9. When paying for a taxi, never look at your wallet as you take out a note – just grab one at random and hand it over. It will always be the exact fare. 10. If you lose a hand, it will cause the stump of your arm to grow by 15cm. 11. Mothers routinely cook eggs, bacon and waffles for their family every morning, even though the husband and children never have time to eat them. 12. Cars and trucks that crash will almost always burst into flames. 13. A single match will be sufficient to light up a room the size of a football stadium. 14. Medieval peasants had perfect teeth. 15. All single women have a cat. 16. Any person waking from a nightmare will sit bolt upright and pant. 17. One man shooting at 20 men has a better chance of killing them all than 20 men firing at one. 18. Creepy music coming from a graveyard should always be closely investigated. 19. Most people keep a scrapbook of newspaper cuttings – especially if any of their family or friends has died in a strange boating accident. ~Tx Sarasa http://www.bspcn.com/2007/08/27/19-things-i-learned-from-movies/ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Og nå er kjøttet i ovnen og så venter man 15min før man setter fløtegratinerte potetene inn Og så steker man litt store løkbiter til( løk blir litt søt da ) God søndagsmiddag Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Og nå er kjøttet i ovnen og så venter man 15min før man setter fløtegratinerte potetene inn Og så steker man litt store løkbiter til( løk blir litt søt da ) God søndagsmiddag Noen som har det. Her blir det brødskive med makrell til middag Fryseren er litt små tom etter helga å har glemt å fylle den opp i går. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Madammen var i Sverige på fredag, så fikk fylt opp igjen litt. Hadde jeg bodd alene så hadde det vært andre tilstander tror jeg :!: Hadde du bodd i nærheten så hadde du vært velkommen på middag ihvertfall Endret 20. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Takk for det Jeg kan jo bestille mat, men det er så fuckings dyrt. Får heller unne meg noe godt i morgen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Så, noen som har gjort noe gøy i helga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg