Nopros Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Høytallerne mine kommer i morgen Jeg får også tilbake, kameraet, eksterne hardisken, putene, dynene, samt alle kablene mine igjen i morgen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hva skjedde da? Hadde de bare dratt plutselig alle sammen? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hva skjedde da? Hadde de bare dratt plutselig alle sammen? Ja, faktisk. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Au au, våknet opp med blod og hull på buksa, blåveis, vondt i ankelen + en iPhone, lommebok med 500kr i som ikke er min. Alt i alt en bra kveld i går. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Såpass ja. Skjer ikke sånn med meg når jeg er på fylla, godgutt jeg. Våkner som regel ganske normalt, er sjelden fyllesjuk, og tenker at i går hadde jeg en fin kveld. Har faktisk aldri våknet opp med noen skader eller noe, det eneste er at jeg fikk ødelagt den ene kloka mi en gang fordi jeg tryna, men det var en kveld jeg ikke ønsker å repetere. Endret 20. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Heh, jeg husker det gamle bandet mitt sitt øvingslokale, vi delte lokale med Red harvest og Tsjuder. En søndag formiddag vi kom bortover til øving, lå en kar midt på gulvet og sov. Han skvatt til når vi kom inn, og opp og hilste på alle sammen og sa han hadde vært på byen lørdag og ble så full at han ikke huska hvor han bodde, så han dro til lokalet og låste seg inn. Ikke dårlig. Så rusla han ut igjen. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hva er koden som må brukes for å få en gjevn overgang av farger i signaturen? Har sett et par som har slik fancy (og harry?) signatur, og vil gjerne slå følge. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 God ettermiddag. Sovet som en unge i natt Så i dag er jeg full av energi å skal ta rundvask i leiligheta. Tror det trengs for jeg er potte tett i nesa. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det var svensk bryllup igår. De sa ja Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hadde vært kult om de sa nei XD. Lurer på om jeg skal gjøre det i bryllupet mitt, bare sånn: Nei, Kødda, selvfølgelig Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hvorfor i all verden får jeg ikke åpnet spoilere? :/ Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det er jo ikke akkurat store spoileren at de sa ja da James XD Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Nei nei, men jeg får ikke åpnet noen spoilere. Og det er irriterende. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Nei, jeg får vel få stekt opp en pizza etterhvert. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Vondt i magen etter alt for mye mat siden i går til i dag syken. Noe som heter svak matforgitning også Pass på og få i deg masse veske siden kroppen driver og renser da Endret 20. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 VARMT! nettop gått tur i skogen i flere timer... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Aner ikke hvor varmt det er her, eller været. Våkna i sted. Husker relativt lite av når ting skjedde i går, men gudene skal vite at jeg husker hva. Det er et under at jeg ikke er bakfull, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg