multisync Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Damn, føler det er noe feil når jeg syntes det var helt ok å bare kjøre og ikke bli med folk på fest (riktignok ikke noe nære venner da) 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Var det ikke noe streetmeet, Skippy? 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Trykk + alle som liker diskusjon.no, eller som bare ønsker å være grei (trykker nå + på alle innleggene over) Hvorfor det? Det er såå 3-minutt-siden-før-Jarmo-kom.. Så slutt med det. Er seriøs. Disse ble jo opprettet så man slapp innlegg med bare "+1". Gidder ikke å gi en person + viss han skriver "Jeg spiste en brødskive med smør!". 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 trykk "+" på dette innlegget, om dere synes jeg er en irriterende, grinete, liten drittunge (avogtil ;S ) Ja, har gjort det nå. Vi admin kan også trykke på - hvis ordingen blir misbrukt.. ^^ Ja, men jeg veit det er trist og ha bare 11 pluss og noe ;s skal være snill gutt og stemme litt på deg ikke fordi jeg skal missbruke det, men fordi du er en flink admin og en kul fyr, med gode og vellskrevne innlegg. Aner jeg litt smisking?? 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Føler det på en måte blir en "kamp" om å ha mest "+", derfor begrenser jeg meg veldig på å gi "+". Haha, det er jo bare gay. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kim S: Nei, selvfølgelig ikke 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Føler det på en måte blir en "kamp" om å ha mest "+", derfor begrenser jeg meg veldig på å gi "+". Haha, det er jo bare gay. What? Når ble det gay å begrense plussingen? :!: 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 trykk "+" på dette innlegget, om dere synes jeg er en irriterende, grinete, liten drittunge (avogtil ;S ) Ja, har gjort det nå. Vi admin kan også trykke på - hvis ordingen blir misbrukt.. ^^ Ja, men jeg veit det er trist og ha bare 11 pluss og noe ;s skal være snill gutt og stemme litt på deg ikke fordi jeg skal missbruke det, men fordi du er en flink admin og en kul fyr, med gode og vellskrevne innlegg. Aner jeg litt smisking?? Det er da helt normalt å slikke ræv hos mods, og spesielt admins 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Føler det på en måte blir en "kamp" om å ha mest "+", derfor begrenser jeg meg veldig på å gi "+". Haha, det er jo bare gay. What? Når ble det gay å begrense plussingen? :!: Du lar være å plusse på andre folk for at du skal vinne "plussekonkurransen"? 2 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Alle vet jo at jo fler plusser, jo lengre e-penis, liksom! Skulle vært mulig å reservert seg fra plusser. Jeg hater det. Endret 19. juni 2010 av Enzyme X 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hvem holder egentlig styr på hvor mange pluss andre har? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Men, jeg går å.. Legger meg.. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Sameboe: Er det normalt sier du? Hvilken goder er det man får da? 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Skal vell også ta kveld God natt 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Ble det ikke noe streetmeet? 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Sameboe: Er det normalt sier du? Hvilken goder er det man får da? Egentlig ingenting, folk har bare forhåpninger Jeg ga Jarmo et Clone a willy kit til jul... Ga meg ingen goder, men ga sikkert han en god latter i ettertid 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Alle vet jo at jo fler plusser, jo lengre e-penis, liksom! Skulle vært mulig å reservert seg fra plusser. Jeg hater det. Det skriver du bare for å få flere pluss. Ikke vanskelig å oppdage det. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Men jeg har ikke mange "+"! (Tror jeg. Hvor finner man dette?) Gahh, klokka er mye 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg