Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Har lyst på en serie å se på. Ikke en Anime.

 

Noe slikt som Dexter, My Name Is Earl, Lost etc.

 

Siden jeg rett og slett ikke orker å passe tiden får å se de på TV.

 

Hvilken er best?

 

EDIT: Kanskje That's 70's Show. Det er jo knallbra :fun:

 

 

Anbefaler Bored to Death (1 sesong bare, vet ikke om det kommer flere episoder). Handler kort fortalt om en forfatter som har fått litt skrivesperre og kjeder seg litt. Kjæresten slår opp med ham, og han står plutselig uten mye å gjøre. Inspirert av gamle detektiv-bøker legger han ut en annonse på Craiglist hvor han annonserer seg som en privat etterforsker (ulisensiert såklart). Det tar ikke lang tid før han får sitt første oppdrag, og før han vet ordet av det havner han i en del artige situasjoner. Bored to Death er en humorserie med skuespilleren Jason Schwartzman i hovedrollen og skuespillere som Ted Danson og Zach Galifianakis i gode støtteroller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Twin peaks er ikke det sånn kjerringserie?

 

Nei..bare at du sier det der gjør at jeg vil binde deg fast til en stol, putte spikre under øynene dine og sette deg forran en 100 tommers skjerm og ha Twin Peaks marathon til du roper "mamma"

 

Se den du :thumbup:

Er laget av David Lynch.

Dattera hans spiller også i serien...ikke mye..men hun er med.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Den har jeg liggende i Wallpaper-mappen min. Et meget stilig wallpaper indeed. Det er jo umulig å ikke få en tåre i øyekroken av å se "The Master Sword". :cry:

 

Edit: For de som liker humor vil jeg slå et slag i bordet for The Big Bang Theory. Selv om humoren er litt neddummet i tredje sesong (alltid må dummingene ødelegge), er humoren til tider fortsatt ganske smart.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Vel, spiste så mye at jeg trodde jeg skulle eksplodere til middag, er omtrent 2 timer siden, og begynte å få smerten akkurat nå. Har ikke noen form for halsbrann.

 

Da kan du ha vondt i galleblæa, lever eller nyrene....eller alle 3.( de 3 renser og hjelper kroppen med hva som skal taes opp og hva som skal ut...lett forklart siden det spiller flere ting inn også)

Får du har overspist høres det ut som :(

Når magesekken blir fylt opp fort så kan man få veldig vondt.

 

Drite kan hjelpe, men har man "sprengt" magesekken så kan smerten sitte litt igjen.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Ja. Hater å få vondt i magen, takk og lov for at det ikke er ofte. Men det her var helt utrolig vondt i magen, liksom.

 

Edit:

 

Merker også at jeg lader opp til en ordentlig stor fjert, så håper den tar seg av saken.

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...