Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikser bensinbilen.

Jeg og, venstre bakstilling gikk til hel*****... Jaja, fpr 2 uker siden var det høyre :nei:

Hva slags bil har du?

 

 

Gypsy: :innocent::whistle:

Nitro bil da, ikke 95 oktan..

 

Men den jeg skrur på nå er en HPI MT2, en av de gamleste jeg har men enda en av de morsomste :D:lol:

Stilig. Jeg har et eller annet Kyosho. Sånn stadiumbuggy.. Er så lenge siden jeg fikk den at jeg ikke husker navnet. :p Men jeg skal ihvertfall få den til å funke nå, har kjøpt ny fueltank siden pumpa på den andre var ødelagt, men nå ser det ut som at den startsnora er sur, så jeg får skru den opp og se.. Vet du noe om slike snorer eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikser bensinbilen.

Jeg og, venstre bakstilling gikk til hel*****... Jaja, fpr 2 uker siden var det høyre :nei:

Hva slags bil har du?

 

 

Gypsy: :innocent::whistle:

Nitro bil da, ikke 95 oktan..

 

Men den jeg skrur på nå er en HPI MT2, en av de gamleste jeg har men enda en av de morsomste :D:lol:

Stilig. Jeg har et eller annet Kyosho. Sånn stadiumbuggy.. Er så lenge siden jeg fikk den at jeg ikke husker navnet. :p Men jeg skal ihvertfall få den til å funke nå, har kjøpt ny fueltank siden pumpa på den andre var ødelagt, men nå ser det ut som at den startsnora er sur, så jeg får skru den opp og se.. Vet du noe om slike snorer eller?

Har hatt litt for mange problemer med startsnorer selv.

Har endt med at jeg har kjøpt rotorstart til de bilene jeg kan, gjør alt mye lettere ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...