Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Kids, er dere i Trondhjem eller omegn, så ser jeg gjerne at dere tar dere en tur ut på Munkholmen i dag. Går båter, så null stress. Er ikke noe annet å gjøre i dette været uansett.

Niding blir awesome! Datasmurf-garanti! Mer awesome enn jeg er awful / awesome / epic / stygg i kjole! Tenk dere det!

 

En annen grunn er jo at det er en sjanse til å møte / stalke meg, om noen sku ha interesse for det.

Og søstrene mine kommer til 11:00-forestillinga, for de av dere som vil stalke dem.

 

 

edit:

Jeg vil finne noen fine UrbEx-steder utenfor Bergen, problemet er vel kanskje at Bergen kommune er litt for flinke til å ta vare på slike steder, så det er som oftest blitt museer av det meste. Får se meg om etter noen lagerbygninger og sånn, og snike meg inn i den fine tyskerbunkeren i Fyllingsdalen når jeg har sommerferie.

Awesome!

 

Om du ikke alt har sjekka det ut, så har nFF mye herlig om UE. ^^

 

http://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=186

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du galen? I dette været. :p

 

Update, søstrene mine kommer til 13:00-forestillinga.

Jeg vil være der ut fra 10:15 til 18:15, regner med å spille frisbee i regnet, suse rundt med kamera og loke som munk. ;)

 

edit: Mikkel, newsflash, jeg har ingen storesøstre.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg sov i to lenestoler. Det var overraskende behagelig, jeg tror jeg skal gjøre det i natt og. Også lå jeg og halvsov etter at jeg våknet til pappa sto opp og lagde kaffe, slik at jeg slapp å gjøre det. Detectable køddet ikke da han sa han sov søtt uansett hvor han lå, han ligger på sofaen nå og ser ut som om det er den beste sengen han noensinne har hatt æren av å kubbe i.

Lenke til kommentar

Og jeg måtte flytte en ryanair-billett og det kostet 1700 kroner! Satan..

 

Hilarious..Ryanair averterer jo billetter til London for 149,- og 299,- og sånt. Men når man først går inn og bestiller, ser man stykkprisen er 149. Så kommer 400 for en koffert, 100 for å betale med visa, 150 for baggasjeforsikring, og nå 1700 for å flytte billetten 4 dager frem.

 

Så var jeg oppe i 4000 for 2stk, ikke 500,- som man skulle tro fra annonsene :p

Lenke til kommentar

Og jeg måtte flytte en ryanair-billett og det kostet 1700 kroner! Satan..

 

Hilarious..Ryanair averterer jo billetter til London for 149,- og 299,- og sånt. Men når man først går inn og bestiller, ser man stykkprisen er 149. Så kommer 400 for en koffert, 100 for å betale med visa, 150 for baggasjeforsikring, og nå 1700 for å flytte billetten 4 dager frem.

 

Så var jeg oppe i 4000 for 2stk, ikke 500,- som man skulle tro fra annonsene :p

er et helt latterlig selskap ja.

fikk fly hjem for 200 kr fra danmark med bagasje og sånt. det er jo ikke så ille, når man ikke må endre på noe som helst ellernoe :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...