Jonas2k Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 YMCA på fullt volum rett utenfor rommet mitt. Oh, the horror! Nice, gå ut å dans ! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Nei det er vel på tide å krype under dyna. Skal sette på litt My Name Is Earl before i go to sleep Natta. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 YMCA på fullt volum rett utenfor rommet mitt. Oh, the horror! Nice, gå ut å dans ! Hehe, nei, jeg klarer meg fint på rommet mitt med Roy Harper. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Nei, nå hopper jeg til køys også, god natt da alle sammen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 God natt! Aner ikke hva jeg skal gjøre de neste 2,5 timene. Å sove kan jeg bare glemme. Noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg følger deres eksempel å finner senga jeg og, go natt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Og jeg følger etter Gypsy igjen. Natta forumbarn! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) I går sovna jeg med Microwave This på youtube på telefonen. Våkna tugga inn i ledningen til øreproppene. Endret 18. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 God natt! Aner ikke hva jeg skal gjøre de neste 2,5 timene. Å sove kan jeg bare glemme. Noen forslag? Sjekk livet i sentrum Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Kan ikke se for meg at det er mye liv der nå, gitt. Nei, jeg får rett og slett legge meg ned og se på My Name Is Earl til jeg sovner. God natt, folkens! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg vil finne noen fine UrbEx-steder utenfor Bergen, problemet er vel kanskje at Bergen kommune er litt for flinke til å ta vare på slike steder, så det er som oftest blitt museer av det meste. Får se meg om etter noen lagerbygninger og sånn, og snike meg inn i den fine tyskerbunkeren i Fyllingsdalen når jeg har sommerferie. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Måtte den fordømte vekterstreiken bli avblåst NÅ!!! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Jeg vil finne noen fine UrbEx-steder utenfor Bergen, problemet er vel kanskje at Bergen kommune er litt for flinke til å ta vare på slike steder, så det er som oftest blitt museer av det meste. Får se meg om etter noen lagerbygninger og sånn, og snike meg inn i den fine tyskerbunkeren i Fyllingsdalen når jeg har sommerferie. Jeg blir mer enn gjerne med når jeg kommer. Sånn, hvis du vil ha selskap edit: Gikk omtrent akkurat kveldstur med vofsen. Og herreguuuud så mye deiligere hu er å gå tur med nå enn bare for et halvt år siden. Endret 18. juni 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Ååååh, ja! Vi kan springe rundt med kamera og ninja-e oss. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Måtte den fordømte vekterstreiken bli avblåst NÅ!!! hvorfor det da ? ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Fordi minibankene begynner å gå tom for penger. I hvert fall her i Bergen. =_= Lenke til kommentar
simentp Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Måtte den fordømte vekterstreiken bli avblåst NÅ!!! hvorfor det da ? ^^ Jeg skulle egentlig ikke være i Molde nå.. Flyet mitt skulle dratt på torsdag! Men på grunn av de jæ***** treskollingene som tror de har noe som helst makt bare fordi at de går rundt i en uniform og kan kroppsvisitere folk bestemte seg for og spolere det så ble det lite av den turen! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Fytti helvete! Syntes det lukta litt svidd her, og gikk ut på verandaen for å se om stallen brant eller noe sånt. Så snur jeg meg og ser askebegeret mitt i fyr og flamme. Close call. Endret 19. juni 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 håper den er over til tirsdag. vil gjerne unngå å stå mange timer i kø på gardermoen for å komme meg hjem til bergen... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Fytti helvete! Syntes det lukta litt svidd her, og gikk ut på verandaen for å se om stallen brant eller noe sånt. Så snur jeg meg og ser askebegeret mitt i fyr og flamme. Close call. OH SHI! Morn folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg