Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil finne noen fine UrbEx-steder utenfor Bergen, problemet er vel kanskje at Bergen kommune er litt for flinke til å ta vare på slike steder, så det er som oftest blitt museer av det meste. Får se meg om etter noen lagerbygninger og sånn, og snike meg inn i den fine tyskerbunkeren i Fyllingsdalen når jeg har sommerferie.

Lenke til kommentar

Jeg vil finne noen fine UrbEx-steder utenfor Bergen, problemet er vel kanskje at Bergen kommune er litt for flinke til å ta vare på slike steder, så det er som oftest blitt museer av det meste. Får se meg om etter noen lagerbygninger og sånn, og snike meg inn i den fine tyskerbunkeren i Fyllingsdalen når jeg har sommerferie.

Jeg blir mer enn gjerne med når jeg kommer. :wee: Sånn, hvis du vil ha selskap :D

 

 

edit: Gikk omtrent akkurat kveldstur med vofsen. Og herreguuuud så mye deiligere hu er å gå tur med nå enn bare for et halvt år siden. :wee:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Måtte den fordømte vekterstreiken bli avblåst NÅ!!!

hvorfor det da ? ^^

Jeg skulle egentlig ikke være i Molde nå.. Flyet mitt skulle dratt på torsdag! Men på grunn av de jæ***** treskollingene som tror de har noe som helst makt bare fordi at de går rundt i en uniform og kan kroppsvisitere folk bestemte seg for og spolere det så ble det lite av den turen! :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...