marlboro! Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Weey, fant nettopp ut at det finnes en "sosial"-tråd også, og dermed denne tråden. Ikke bare OT-baren Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hva skjera? Jeg sitter å hører på Leona Lewis - Bleeding love, og har nettop slått opp med dama! Eller det b lir vel "dama" mi da... Eksen min Hihihi Endret 10. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hva skjera? Jeg sitter å hører på Leona Lewis - Bleeding love, og har nettop slått opp med dama! Eller det b lir vel "dama" mi da... Eksen min Hihihi Vil du trøstes på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Den store P er vel en stor gutt,men her har du de fleste klisjene -Det finnes flere fisker i havet -Det vakke diiin skyld -Tiden leger alle sår osv Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Vil du trøstes på? Kunne trengt en ordentlig manneklem nå ja Den store P er vel en stor gutt,men her har du de fleste klisjene -Det finnes flere fisker i havet -Det vakke diiin skyld -Tiden leger alle sår osv Hehe, jo det var vel forsåvidt min skyld, e gjorde det jo slutt! Men støtten deres varmer! Ellers da? Hva driver folket med ikveld? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hva skjera? Jeg sitter å hører på Leona Lewis - Bleeding love, og har nettop slått opp med dama! Eller det b lir vel "dama" mi da... Eksen min Hihihi Vil du trøstes på? Han vil bare ha trøst om du har trangt rompehull Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg får faen meg ikke sove. IKKE si at jeg ikke har prøvd, for det har jeg. Til slutt ga jeg opp. Satt og glodde på nyhetene i håp om at det var søvndyssende. Det var det ikke...så håpa at det var liv her. Og folkens..ikke sov midt på dagen. Da får dere ikke sove etterpå. Kanskje sette på film eller noe. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Han vil bare ha trøst om du har trangt rompehull Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kunne trengt en ordentlig manneklem nå ja Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 [/img] Jeg det rart jeg liker meg på forumet!??! Jeg får jo alt jeg ber om!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Skulle jo bare mangle Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Skulle jo bare mangle I luv u guyzes Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Han vil bare ha trøst om du har trangt rompehull Vel, jeg har så vidt jeg vet ikke hatt noe fremmed der oppe, så det er ikke goatse-takter her i gården, væffal. Men, når det er sagt, jeg tror jeg beholder ræv-jomfrudommen litt til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tør man spørre hvorfor du ga fruen the old hiv ho? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Fordi det var krangling 24/7 og så går ho på skole langt vekk, så langdistanse forhold funka dårlig Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Da har man sett nok en film, "Mystic River". Meget bra film. Den kan jeg absolutt anbefale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Fordi det var krangling 24/7 og så går ho på skole langt vekk, så langdistanse forhold funka dårlig I feel you there brotha Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 *kaste seg i dusjen for så å bli fristet til å ta et langt bad og sitte i vannet i en time og finne ut at jeg halvsover og at jeg egentlig burde vært i seng for lenge siden, men fremdeles ta meg god tid til å vaske og skylle håret* I'm off. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kos deg Stonemeister!! Jeg hopper å i køya straks, vi skrives imorgen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hmm. Foo Fighters i Bergen i juni mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg