Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

LeProfesseur: European Credit Transfer and Accumulation System. Er den karakter- eller kredittskalaen de fleste universiteter (høyskoler?) forsøker å følge nå for tida. Gjør det blant annet lettere å flytte rundt om i verden, bytte skole og slikt. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsker Roy Harper :love:

LeProfesseur: European Credit Transfer and Accumulation System. Er den karakter- eller kredittskalaen de fleste universiteter (høyskoler?) forsøker å følge nå for tida. Gjør det blant annet lettere å flytte rundt om i verden, bytte skole og slikt. :p

Aha. Hvordan ser den ut da? Tall eller bokstaver, etc?

Lenke til kommentar

:p Jepp, ADHD kan være det meste, det er jo på en måte 3 forskjellige versjoner av det.

Nå, over til noe helt annet, nå havnet jeg nemlig i god humør igjen, for nå skal jeg jobbe videre på bass linje påen av sangene mine, og jeg har virkelig blitt forelsket i bassen, for den kan være en annen melodi helt for seg selv og det skal så mye til for at den skal høres falsk ut at man kan gjøre nesten hva man vil med den :love:

Lenke til kommentar

Har du nå husket å putte smørret inn i kjøleskapet da Refsa?

Jeg skulle ønske jeg kunne lært meg å synge. Tenkte å lære meg det til nesteår, for nå kan jeg spille greit gitar, og greit Keyboard, men jeg kan ikke synge.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Skal du starte one-man-band?

*Stikker med smørret tilbake i kjøleskapet.

Nei, spiller allerede i band, det er bare så greit å ha forståelse for alle instrumentene som jeg da må jobbe med (siden jeg skriver så utrolig mye :p)

Men, jeg driver jo med noen egne prosjekt på siden, den ene ligger i signaturen min, men den sangen er vel 2-3 år gammel, så det sier jo noe om hvor lite tid jeg har til mitt eget :p, også er den ikke representativ for meg i dag egentlig. Sangen er guitar pro Jam, hvis folk tar seg en tur innom, det andre er bare noe møl jeg har satt sammen :p

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...