Sidious Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 LeProfesseur: European Credit Transfer and Accumulation System. Er den karakter- eller kredittskalaen de fleste universiteter (høyskoler?) forsøker å følge nå for tida. Gjør det blant annet lettere å flytte rundt om i verden, bytte skole og slikt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg elsker Roy Harper LeProfesseur: European Credit Transfer and Accumulation System. Er den karakter- eller kredittskalaen de fleste universiteter (høyskoler?) forsøker å følge nå for tida. Gjør det blant annet lettere å flytte rundt om i verden, bytte skole og slikt. Aha. Hvordan ser den ut da? Tall eller bokstaver, etc? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 LeProfesseur: Jepp. Fra A til F (hvor A er best, og F er ikke bestått). Ellers da? Hva styrer folket med? Den jævla laptopen begynner å bli så varm at det kjennes ut som den holder på å svi hull i buksa mi. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Har du HP pc? Ellers spiser jeg fersk julekake Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Julekake på denne årstida? Det får en si. Har en Acer. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 ADHD er ikke så gøy at dere alle sammen trenger å få det Skal ikke si at jeg har lyst på det... men sliter me å sitte stille til tider MÅ fikle med noe hele tiden osv, for å nevne noe... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Julekake er godt hele året. Sier ikke nei takk til en stor bolle med rosiner. Jeg også har en tendens til og sitte og fikle med noe. Vanligvis ødelegger jeg det når jeg drar i ting jeg ikke burde ha dratt i. Endret 18. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Det er ikke ADHD, det er "makk i ræva". Sitter alltid å fikler med noe på jobb også. Og så samler jeg på slike metalltråder som er knyttet rundt nye TP-kabler. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jepp, ADHD kan være det meste, det er jo på en måte 3 forskjellige versjoner av det. Nå, over til noe helt annet, nå havnet jeg nemlig i god humør igjen, for nå skal jeg jobbe videre på bass linje påen av sangene mine, og jeg har virkelig blitt forelsket i bassen, for den kan være en annen melodi helt for seg selv og det skal så mye til for at den skal høres falsk ut at man kan gjøre nesten hva man vil med den Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Minn meg på å putte smørret inn i kjøleskapet Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Har du nå husket å putte smørret inn i kjøleskapet da Refsa? Jeg skulle ønske jeg kunne lært meg å synge. Tenkte å lære meg det til nesteår, for nå kan jeg spille greit gitar, og greit Keyboard, men jeg kan ikke synge. Endret 18. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Når vi snakker om musikk, har litt lyst til å lære meg å spille banjo egentlig. *se resten av 2012* Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Skal du starte one-man-band? *Stikker med smørret tilbake i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Nei, nå er det tid for My Name Is Earl. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Petter: Hvor har du gjemt alle filene som var på datan fra før? Le Professeur: Funnet noen filmer å bytte mot Casablanca? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Skal du starte one-man-band? *Stikker med smørret tilbake i kjøleskapet. Nei, spiller allerede i band, det er bare så greit å ha forståelse for alle instrumentene som jeg da må jobbe med (siden jeg skriver så utrolig mye ) Men, jeg driver jo med noen egne prosjekt på siden, den ene ligger i signaturen min, men den sangen er vel 2-3 år gammel, så det sier jo noe om hvor lite tid jeg har til mitt eget , også er den ikke representativ for meg i dag egentlig. Sangen er guitar pro Jam, hvis folk tar seg en tur innom, det andre er bare noe møl jeg har satt sammen Endret 18. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Petter: Hvor har du gjemt alle filene som var på datan fra før? Le Professeur: Funnet noen filmer å bytte mot Casablanca? Carlito's Way med norsk cover? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Petter: Hvor har du gjemt alle filene som var på datan fra før? Le Professeur: Funnet noen filmer å bytte mot Casablanca? Carlito's Way med norsk cover? Ser jo absolutt brukendes ut ifølge imdb så greit det Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Uff nå kom brodern hjem brisen og skulle lage pannekaker. Det var ihvertfall et one-man-show. Nå ligger det halvstekte pannekakebiter utover hele kjøkkenet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg