Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det også, er rart, for jeg er en fyr som er ganske sikker og sjelden er redd, men ting jeg virkelig er redd for, (står litt sammen med diagnosen min, ADHD) er ting jeg ikke har kontroll over.

Også det at jeg ikke har klart å ta noen katastrofefilmer seriøst, som da gjør det rart at jeg blir skremt av dem

Jeg vurderer å teste meg for ADHD har alt for mange symptomer..

Lenke til kommentar

Syns effektene ikke topper helt i byen. Bygningene ser så fake ut

Det er faktisk sant. Var enkelte ganger jeg tenkte at det så rimelig fjernt ut.

Har ikke sett 2012 jeg, klarer ikke katastrofefilmer. Av forskjellige årsaker. :blush:

Kunne godt tenkt meg flere filmer som er litt mer post-apokalypse, jeg.

Skrekkfilmer er det litt verre med, det takler jeg ikke. Men allikevel kjøper jeg de. REC var helt grei da. :wee: (Det jeg så av den.)

Lenke til kommentar

Skrekkfilmer funker ikke på meg. Ånei se mannen kan gå igjen en løpende person.

Du har tydeligvis ikke sett mange skrekkfilmer. :p

Nei, gadd ikke mer etter de 2 første :tease:

Zombie filmer er drit artig. Det kalles grøsser/skrekk, men er bare utrolig morro.

Jeg har helt dilla på rommet og teknologi. Filmer/Dokumentarer som inneholder dette har fått meg på fan lista

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Le Professeur: Ba læreren om å gi meg ECTS-karakter, men det har hun visst glemt. Står registert med VG nå, så det betyr enten A eller B. :)

Nice! Hva er ECTS-karakter for no? :dontgetit:

Splatter går helt greit da, sånn som Braindead og Bad Taste.

:thumbup:

Sett noe Troma? The Toxic Avenger, Cannibal! The Musical, Class of Nuke 'Em High etc.?

Lenke til kommentar

Atopisk vinterfot!

@Gypsy

Har ikke sett den, ikke som jeg husker, så mange sånne filmer fra 5-7 klasse husker jeg. Men "pay it forward" er fortsatt den eneste filmen som faktisk har fått meg til å grine, og nå mener jeg sånn ordentlig grine.

Annet enn Star Wars Episode: III da, men det er jo noe annet :blush:

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...