Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Egentlig er det rart vi har overlevd evolusjonens gang. Tenk, vi er skjøre vesener hvis kropp består av 70% vann og blod, og resten myke organer der vi dør hvis det går hull på ett av dem. Alt dette er beskyttet av bein som knekker som fyrstikker, og et tynt lag elastisk hud som revner bare man pirker i den med noe skarpt.

Vi er redde for de fleste dyrene, og spiser bare mat som er i pakker på matbutikken. Pluss at vi jevnlig hopper inn i kriger og dreper hverandre.

Kanskje det er det at vi er blitt så dyktige på å skjerme vekk naturen at vi har overlevd så lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om et sted i Oslo jeg kan kjøpe en vuvuzela? :D

NEI! DU SKAL IKKE HA MED SÅNN PÅ ROSKILDE!

Jeg har allerede en full audio CD med "Bzzzzzzzzzzzzzzzzzz". x)

Håper det blir riper i den :D

Liker du ikke å irritere andre? Campen vår elsker det. I fjor endte det med at det kom en kar hoppende inn i campen vår og slo villt rundt seg med en stol, så hele partytektet datt sammen. Tetris på repeat FTW!

Lenke til kommentar

Ok greit, det er mange provenser og byer og hvaennnå. Men jeg har (desverre) fått et generelt dårlig inntrykk fra Somalia, Kongo, Libya, Sudan, Sierra Leon, Ghana og Tunisia.

Okey, sååå.. fordi du har et dårlig inntrykk av rundt 12% av kontinentet fortjener ikke de resterende 88% din respekt? Stadig like spenstig.

Lenke til kommentar
Okey, sååå.. fordi du har et dårlig inntrykk av rundt 12% av kontinentet fortjener ikke de resterende 88% din respekt? Stadig like spenstig.
Er slik det fungerer. Bare spør feministene. Har de møtt en udugelig mann, er plutselig halve jordens befolkning udugelig. :p
Lenke til kommentar

Bevis det, og frem til da er menn sterkest, smartest og ikke minst BEST...

:!:

Skurk: Nei vet du hva, det er noe jeg ikke skal kalle deg:)

Bare kom på det når jeg skulle skrive innlegget over :blush:

Og jeg støtter deg totalt i det å plage vettet av folk med iriterende musikk :w00t:

Håper det er noen rundt campen deres som har vært våken i en uke og så spist noe de ikke burde :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

fluesopp: Tror vi skal klare det ganske fint i år også. Følgende skiver ligger klare:

En full CD med Amazing Horse.

En full CD med BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.

En full CD med spillmusikk.

En full CD med arabisk dance.

En full CD med Narwals.

En full CD med Annoying Song.

Great success!

Lenke til kommentar

Blir du ikke utrolig lei? Jeg begynner å bli super rastløs etter 2 uker sommerferie og lengter nesten til å få noe fast å gjøre hver dag igjen istedet for å sitte oppe til 4 på natta og stå opp kl 12 hver dag og gjøre ingenting.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Blir du ikke utrolig lei? Jeg begynner å bli super rastløs etter 2 uker sommerferie og lengter nesten til å få noe fast å gjøre hver dag igjen istedet for å sitte oppe til 4 på natta og stå opp kl 12 hver dag og gjøre ingenting.

Litt kansje. Men koser meg for det meste :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...