Herr Brun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Det har du jaggumeg rett i, eplefe. NFL-karrierer varer stort sett noen få år (rundt 5, kontra kanskje 15 i profesjonell fotball), og ender veldig ofte med lammelse, varige ryggplager og generelt sett veldig store plager. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 fy FAEN, jeg klikker. Vet du hva, etter Kongo, etter dette her, og etter en god del andre ting man har lest og sett, så har jeg faen meg null respekt for Afrika lenger. Heh...han har gjort research....Lær deg hva "research" betyr først, før du begir deg ut på..."research". Forbanna propaganda. PS: jeg er ikke homo, men jeg virkelig hater propaganda/løgn. Såå. Noen dårlige øyeblikk fra et par-tre land, også fordømmer du et helt kontinent? Spenstig. "par-tre" er vel å underdrive, men deg om det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Herr Brun: Eller med at de får vise frem sitt 20000kvm palass med 10 biler i bakgården og sportsdrikker i kjøleskapet på MTV Cribs, mens de snakker om 60" LCD skjermen de har nedi dassen så de kan se musikkvideoer mens de spyr. Endret 18. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) "par-tre" er vel å underdrive, men deg om det. Utdyp da vel. Skal ganske mye til før jeg ville valgt å fordømme et helt kontinent, men av en eller annen grunn tviler jeg på at det gjelder for deg. Og meg om det? Det er ikke jeg som driver og hater i hytt og pine. Endret 18. juni 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Herr Brun: Eller med at de får vise frem sitt 20000kvm palass med 10 biler i bakgården og sportsdrikker i kjøleskapet på MTV Cribs, mens de snakker om 60" LCD skjermen de har nedi dassen så de kan se musikkvideoer mens de spyr. Ofte begge deler, men hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Mennesket er en udugelig art. Det er bare noen plasser som er mer udugelig enn andre. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Da har jeg kommet hjem, og er ferdig med eksamen! =D! Det ble faen meg 5 også, lurer på om det hjalp at jeg stilte opp i bunad Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Og meg om det? Det er ikke jeg som driver og hater i hytt og pine. Kan du utdype deg der? Hater i hytt og pine er vel å overdrive Ok greit, det er mange provenser og byer og hvaennnå. Men jeg har (desverre) fått et generelt dårlig inntrykk fra Somalia, Kongo, Libya, Sudan, Sierra Leon, Ghana og Tunisia. Mennesket er en udugelig art. Det er bare noen plasser som er mer udugelig enn andre. enig. Endret 18. juni 2010 av MrLeftfield Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Da har jeg kommet hjem, og er ferdig med eksamen! =D! Det ble faen meg 5 også, lurer på om det hjalp at jeg stilte opp i bunad Det hjalp på 5ern, men ikke 6ern Men gratla forde Endret 18. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Egentlig er det rart vi har overlevd evolusjonens gang. Tenk, vi er skjøre vesener hvis kropp består av 70% vann og blod, og resten myke organer der vi dør hvis det går hull på ett av dem. Alt dette er beskyttet av bein som knekker som fyrstikker, og et tynt lag elastisk hud som revner bare man pirker i den med noe skarpt. Vi er redde for de fleste dyrene, og spiser bare mat som er i pakker på matbutikken. Pluss at vi jevnlig hopper inn i kriger og dreper hverandre. Kanskje det er det at vi er blitt så dyktige på å skjerme vekk naturen at vi har overlevd så lenge. Endret 18. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Noen som vet om et sted i Oslo jeg kan kjøpe en vuvuzela? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Trenger bare 2 stk høytalere og en MP3 spiller Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Noen som vet om et sted i Oslo jeg kan kjøpe en vuvuzela? NEI! DU SKAL IKKE HA MED SÅNN PÅ ROSKILDE! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Mennesker er ikke verdt og kalles en rase...et virus er bedre. Vi ødelegger alt som kommer i vår vei...... Og lærer aldri.... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Noen som vet om et sted i Oslo jeg kan kjøpe en vuvuzela? NEI! DU SKAL IKKE HA MED SÅNN PÅ ROSKILDE! Jeg har allerede en full audio CD med "Bzzzzzzzzzzzzzzzzzz". x) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Mennesker er ikke verdt og kalles en rase...et virus er bedre. Vi ødelegger alt som kommer i vår vei...... Og lærer aldri.... Mennesket har mange raser, men vi er bare en art. /pirke Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er det PC dit vi eventuelt kommer når vi dør?? Noen må holde aktivitet her ;S Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Lite PCer i kista du begraves i. Lite du kan gjøre der også, siden du er dau. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Noen som vet om et sted i Oslo jeg kan kjøpe en vuvuzela? NEI! DU SKAL IKKE HA MED SÅNN PÅ ROSKILDE! Jeg har allerede en full audio CD med "Bzzzzzzzzzzzzzzzzzz". x) Håper det blir riper i den Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Mennesker er ikke verdt og kalles en rase...et virus er bedre. Vi ødelegger alt som kommer i vår vei...... Og lærer aldri.... Mennesket har mange raser, men vi er bare en art. /pirke Art var det jeg mente Quakecry: når man dør så får man fred, fred fra pcer også Endret 18. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg