Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Po po

fy FAEN, jeg klikker. Vet du hva, etter Kongo, etter dette her, og etter en god del andre ting man har lest og sett, så har jeg faen meg null respekt for Afrika lenger.

Heh...han har gjort research....Lær deg hva "research" betyr først, før du begir deg ut på..."research". Forbanna propaganda.

PS: jeg er ikke homo, men jeg virkelig hater propaganda/løgn.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Stå opp mitt på natta for å se sport, såpass ja.

Hehe, det gjør jeg også når det er nødvendig. F.eks litt under OL i Vancouver, OL i Salt lake osv. Det var saker.

Ja, det er jo virkelig nødvendig. Jaja, dere om det. Sikkert skøy. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Sport er bare gøy når du bedriver det selv. Å sitte i sofaen og se folk bedrive sport er ikke så gøy.

Enig, til en viss grad. Husker med skrekk og gru når jeg ble tvunget til og stå i mål når vi spilte fotball. Var livredd for og få ballen i trynet. :p

Lenke til kommentar

fy FAEN, jeg klikker. Vet du hva, etter Kongo, etter dette her, og etter en god del andre ting man har lest og sett, så har jeg faen meg null respekt for Afrika lenger.

Heh...han har gjort research....Lær deg hva "research" betyr først, før du begir deg ut på..."research". Forbanna propaganda.

PS: jeg er ikke homo, men jeg virkelig hater propaganda/løgn.

Såå. Noen dårlige øyeblikk fra et par-tre land, også fordømmer du et helt kontinent? Spenstig.

Lenke til kommentar

Sport er bare gøy når du bedriver det selv. Å sitte i sofaen og se folk bedrive sport er ikke så gøy.

Enig, til en viss grad. Husker med skrekk og gru når jeg ble tvunget til og stå i mål når vi spilte fotball. Var livredd for og få ballen i trynet. :p

Jeg var den som stod i mål jeg. FIkk ballen midt i trynet og, og blacka ut i et par minutter. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...