Niqābninja Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Drit lei hele facebook Ditto. Når september og kjæresten min kommer tilbake, sletter jeg hele driten. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Po po fy FAEN, jeg klikker. Vet du hva, etter Kongo, etter dette her, og etter en god del andre ting man har lest og sett, så har jeg faen meg null respekt for Afrika lenger. Heh...han har gjort research....Lær deg hva "research" betyr først, før du begir deg ut på..."research". Forbanna propaganda. PS: jeg er ikke homo, men jeg virkelig hater propaganda/løgn. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Stå opp mitt på natta for å se sport, såpass ja. Hehe, det gjør jeg også når det er nødvendig. F.eks litt under OL i Vancouver, OL i Salt lake osv. Det var saker. Ja, det er jo virkelig nødvendig. Jaja, dere om det. Sikkert skøy. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Sport er bare gøy når du bedriver det selv. Å sitte i sofaen og se folk bedrive sport er ikke så gøy. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg siterer Jokke & Valentinerne's Her Kommer Vinter'n Er du av typen som er svak for sport men bare på tv og bare når vi vinner du e'kke aleine vi er mange som har det sånn Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Sport er bare gøy når du bedriver det selv. Å sitte i sofaen og se folk bedrive sport er ikke så gøy. Enig, til en viss grad. Husker med skrekk og gru når jeg ble tvunget til og stå i mål når vi spilte fotball. Var livredd for og få ballen i trynet. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 fy FAEN, jeg klikker. Vet du hva, etter Kongo, etter dette her, og etter en god del andre ting man har lest og sett, så har jeg faen meg null respekt for Afrika lenger. Heh...han har gjort research....Lær deg hva "research" betyr først, før du begir deg ut på..."research". Forbanna propaganda. PS: jeg er ikke homo, men jeg virkelig hater propaganda/løgn. Såå. Noen dårlige øyeblikk fra et par-tre land, også fordømmer du et helt kontinent? Spenstig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 10hi, det er som å hate hele USA fordi det finnes en og annen gærn svovelprest der borte. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ryktegreier? om hva da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Det er hvis noen plusser et innlegg du har skrevet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Sport er bare gøy når du bedriver det selv. Å sitte i sofaen og se folk bedrive sport er ikke så gøy. Enig, til en viss grad. Husker med skrekk og gru når jeg ble tvunget til og stå i mål når vi spilte fotball. Var livredd for og få ballen i trynet. Jeg var den som stod i mål jeg. FIkk ballen midt i trynet og, og blacka ut i et par minutter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg fikk også lov å stå i mål. Men jeg redda ingenting. Og spilte aldri på noe lag med treninger og slikt. Og de "gode" gutta likte å sikte PÅ meg istedet for å score. Så det ble noen harde baller i fleisen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er jo insane, blogge om klærne sine, også får hu gitt ut plate: http://voe.blogg.no/1276845147_today_is_the_big_day.html#comment og spille på VG-lista, radioprogrammer osv. WTF skjer med Norge?? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Fikk 3 hjernerystelser de årene jeg spilte fotball. Og i går et forstuet håndledd.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Skummelt. Fotball er sikkert den sporten med flest skader tipper jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jepp, hadde jo noen hyperaktive karer i klassen på ungdomsskolen som alltid hadde brukket kragebein, gikk med arm i fatle e.l. pga fotballspilling. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg spilte amerikansk fotball og kan love deg at fotballskader ikke er så gale i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg