Jonas2k Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Er nok ikke vi som styrer paintballen, men skal ikke si imot om noen påstar at prisen for å kjøre kart er dyrt akkurat Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Gawd, det er lettere sagt enn gjort å lære seg og spille gitar, gitt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Noen helte nettopp vann over hoved-strømpadden vår.. Great! Headsettet mitt er helt fucka Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Vet at dette ikke er situasjonen. Men jeg har gjort det. Bare for å være drittsekk. ! *sjekke kontoen* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Boblebad med levende lys, deilig drink med isbiter og limeskive, dempende lys mens jeg synker ned i tuben… Ja, jeg lever livet. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Boblebad med levende lys, deilig drink med isbiter og limeskive, dempende lys mens jeg synker ned i tuben… Ja, jeg lever livet. Alle jenters drøm. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Boblebad med levende lys, deilig drink med isbiter og limeskive, dempende lys mens jeg synker ned i tuben… Ja, jeg lever livet. Er ikke du en mann da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Da var jeg rigget opp med penger til i morgen. Skal ut på tokt å kjøpe DVD-sesong. Rapporterer tilbake ang. kjøp i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Hva er det med folket her og det å kose seg En mann kan fint gjøre det der, og da snakker jeg om en sikkelig mannemann som har plen på ryggen og han brøler når han driter for det lugger slik i ræva 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Boblebad med levende lys, deilig drink med isbiter og limeskive, dempende lys mens jeg synker ned i tuben… Ja, jeg lever livet. Er det noe du vil fortelle oss Cyp? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Pokey: Jeg er mann ja, men kanskje ikke mann nok for deg? Den levende lys-delen var kanskje litt på kanten, men visst faen er det koselig. ^^ Hva er det med folket her og det å kose seg En mann kan fint gjøre det der, og da snakker jeg om en sikkelig mannemann som har plen på ryggen og han brøler når han driter for det lugger slik i ræva Endret 17. juni 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Men sikkelig boblebad med dama oppi....oooooooooooooooh sier kroppen min da Cyph: Ikke bry deg om de som er så livredde for at noen skal tro at de er litt femi...KOS DEG MANN Endret 17. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=CQ_rr-Deczo Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Boblebad med levende lys, deilig drink med isbiter og limeskive, dempende lys mens jeg synker ned i tuben… Ja, jeg lever livet. I can digg this. Har gjort det samme før. Mucho deilig. Ta på noe klassisk musikk i tillegg så er man i ekstase. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 OMG WTF SHIT CUNT BADGER MOTHERFUCKER men really.. what? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Noen som har peiling på lyd her ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Lyd er det man hører gjennom øret. Fra spøk til revolver, hva innen lyd lurer du på? Endret 17. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Lyd er det man hører gjennom øret. Fra spøk til revolver, hva innen lyd lurer du på? Sitter med 50 stk diskant`r (15w / 4ohm) og en forsterker på 2x 350w (bilforsterker).. Lurer på hvordan jeg skal koble opp (om ikke alle, men hvertfall noen) av høytalerne for at alt skal fungere? Serie, parallell? Hvis parallell: blir ikke ohm`n alt for lav da ? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Dere som har peiling på lyd. Se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1238320&view=findpost&p=15821467 Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg