Skjelvgråt Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Men svarte faen da.. Jeg blokkerer og blokkerer, det er snart flere spill og annet hjernedødt idioti enn folk på fjæsern. Lag the gamebook og få faenskapet ut derifra Endret 17. juni 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Endret. Hjelper ikke stort når du quoter deg selv og jeg quoter deg. Haha. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Endret. Hjelper ikke stort når du quoter deg selv og jeg quoter deg. Haha. Haha! Ja fy faen! Det er så sykt morsomt! hahaha! Kunne absolutt ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Breaking Bad er knall. Dexter anbefales også på det sterkeste. Enig, fikk faktisk selveste meg til å endre avatar. Skal MYE til. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Deadwood, X-files? Breaking Bad. Breaking Bad var knall ja. Må få sett resten og. Er i starten av sesong 2. Håper det fortsetter like bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Så ferdig sesong 2 idag, skuffende ''klimaks'' av det som ble bygd opp. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Født I Langesund, men har bodd i Stathelle siden jeg var tre år. Bodde kun i Langesund fordi faren min bodde der, men han døde når jeg var tre år gammel, så da flytta vi til Stathelle. Er livshistorien din veldig viktig for oss andre her på Diskusjon.no? Artigere og lese dette enn de svada-svarene mange kommer med Angående serier så er jo star Gate: Universe ganske bra Ikke blant de beste, men alikevel såpass at den burde sees syns jeg. Endret 17. juni 2010 av Amanita Muscaria 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Født I Langesund, men har bodd i Stathelle siden jeg var tre år. Bodde kun i Langesund fordi faren min bodde der, men han døde når jeg var tre år gammel, så da flytta vi til Stathelle. Er livshistorien din veldig viktig for oss andre her på Diskusjon.no? Artigere og lese dette enn de svada-svarene mange kommer med Takk. Er helt enig. -------- Nå har jeg akkurat spist to nydelige burgere. Straks blir det nylaget, varm eplekake til dessert. Life is good. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Født I Langesund, men har bodd i Stathelle siden jeg var tre år. Bodde kun i Langesund fordi faren min bodde der, men han døde når jeg var tre år gammel, så da flytta vi til Stathelle. Er livshistorien din veldig viktig for oss andre her på Diskusjon.no? Endret. Syns ikke du skal endre på det du skriver pga av en liten smart ass. Og jeg hører gjerne på livshistorier jeg altså og lærer litt geografi i samme slengen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Det er allerede quotet fra før av Gypsy, er vel egentlig ikke vits å endre det igjen, nå. Men det er noe jeg kan tenke på neste gang jeg kommer i den situasjonen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg trenger en wownerd her! Før jeg dør av nysgjerrighet! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg har ALDRI spilt wow, og stolt av det. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Lane Age Of Empires = win? Jeg har ALDRI spilt wow, og stolt av det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Lane Age Of Empires = win? Jeg har ALDRI spilt wow, og stolt av det. Det er bare win det Nopros. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Bli AOE-lan i morgen faktisk! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg trenger en wownerd her! Før jeg dør av nysgjerrighet! Du ringte? Neida, jeg er sikkert en liten bille i forhold til andre her på forumet, men skyt allikevel. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg trenger en wownerd her! Før jeg dør av nysgjerrighet! Jeg spilte i 3 år. Hva lurer du på? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Jeg har aldri spilt wow, men spør uansett Edit: for og spøke litt om det at mange ikke tørr og si de ikke har peiling på temaet :!: Endret 17. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg trenger en wownerd her! Før jeg dør av nysgjerrighet! Jeg spilte i 3 år. Hva lurer du på? Jeg har spilt i fem år, og rører neppe det spillet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg