dysfunctional Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Trailersjåfør-skille er best, da. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Kan folk under 18 være med i Vil du bli millionær? Ser på det nå og tror jeg dør. Folk kan ikke ha fulgt med på hverken skole eller medier. Endret 17. juni 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hmm kom litt pesos inn på konto her i dag, og vurdeerer å kjøpe en Dvd-boks i morra Now for the question; Hvilken? Av serier jeg liker nevner jeg: The Office (kun sett US, ikke UK), Klovn (dansk komi ala the office) og Little Britain. Litt sær humor altså. Inb4 The bigbang theory. Har sett noe. Det var ikke noe for meg. Av spenningserier liker jeg mest Numbers, Criminal minds og tildels CSI. Kommer selvfølgelig til å kjøpe en sesong av disse hvis det finnes på butikken i morra. Hvis ikke, kom med forslag! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kan folk under 18 være med i Vil du bli millionær? Ser på det nå og tror jeg dør. Folk kan ikke ha fulgt med på hverken skole eller medier. Tenkte på det samme... Jeg kunne ha svart på alle de spørsmålene, utenom 2. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Gå på PK og kjøp Monty Python's Flying Circus. Såvidt jeg vet koster den latterlige 179 spenn, og da får du fire sesonger med kvalitet. Skal snart ut og spille en sport jeg hater fordi det er sosialt. Volleyball da eller? Ja. Men jeg må trekke tilbake at jeg hater det, i dag var det faktisk utrolig gøy. Er jeg homo nå? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Volleyball er jo kjempe gøy! Spesielt sandvolley ball. Du er absolutt ikke homo Endret 17. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Volleyball er jo sommersport nr. 1. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Klarte å få forstue håndleddet mitt i dag. Må gjøre absolutt alt med venstrehånda Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg brakk to fingre på høyrehånda for to år siden, hadde gipset hele greia, og da fikk jeg ikke gjort noe med høyrehånda... MEN LOL JEG ER VENSTREHENDT DA Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg brakk venstrehånda for noen år siden under en fotballkamp, da fikk jeg ikke gjort noe med venstrehånda. MEN LOL JEG ER HØYREHENDT! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Er venstrehendt selv. Sto som keeper i et mål, og god venn av meg skulle skyte. Han trener og spiller fotball fast 5 ganger i uka, og han har spilt i over 10 år. Jeg, som en elendig keeper, fikk et skudd rett mot meg. Den traff den høyre hånda mi, og hørte et knekk i håndleddet. Gjør vondt nå. Nå blir vel høyrehånda brukt lite de neste dagene Ingen vits i å dra til noen legesenter heller. Endret 17. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kan folk under 18 være med i Vil du bli millionær? Ser på det nå og tror jeg dør. Folk kan ikke ha fulgt med på hverken skole eller medier. Tenkte på det samme... Jeg kunne ha svart på alle de spørsmålene, utenom 2. Eneste jeg ikke visste var det med Madonna.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Volleyball er jo kjempe gøy! Spesielt sandvolley ball. Du er absolutt ikke homo Volleyball er jo sommersport nr. 1. Sandvolleyball er tydeligvis noe helt annet enn å spille inne i gymmen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Volleyball er jo utrolig kult, spess. på sand 2 vs 2 De som mener det er homo må være homo Endret 17. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Sitter å ser på where the wild things are konserten til Steve Vai. Mannen er drøy. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Uff da. Sovna sittende på stolen for to timer siden og våkna ikke før nå. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Volleyball er jo utrolig kult, spess. på sand 2 vs 2 De som mener det er homo må være homo Syntes 3 vs 3 var utrolig gøy. Jeg mente det var homo før, men i dag endret jeg mening. Betyr det at jeg var homo, men har kommet ut av det skapet? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kan godt hende Vi har sandvolleyball bane på skoleplassen Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Samme her, og jeg bor ikke langt ifra den. Tenker meg at store deler av ferien vil tilbringes der. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Penn & Teller: Bullshit! er genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg