MemorY Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg lå oppå taket og sola den bleikfeite kroppen min i sta. Sovna litt óg. Men tror faktisk at jeg slår deg på soling i sommer :-) Har allerede fått tidenes t-skjorteskille Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Men ja, alt er ikke helt forferdelig. Har fått tak i et brett med magiske piller som får hodepinen til å gå bort. Et brett hyrer i en liten uke. Og å få tak i disse pillene er nesten umulig i Norge, selv med resept. Er visst trukket fra markedet... uten at det fins erstatninger med ugøyal bivirkningsprofil. Antidepressiva er skummelt nok når det brukes til det, men som hodepinetabletter når jeg ikke har behov for antidepressiva? Nei. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Har som mål og bevare min fine hvithet til sommern Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) 6 side før jeg kom tilbake du liksom Nå er jeg skuffa her! Jeg krever en unnskyldning! Endret 17. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 ÅÅÅ! JEg vil spille Fallout NÅ! Tar ørten år å laste ned jo. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Da var jeg aleine. Foreldre og bror på avslutningsfest for min bror sin klasse, og jeg hjemme hos min bror. Parteyh. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Alene selv. Kjørte mor, far og søster til vitnemålsutdeling til søster, så nå kan jeg spille høøøøy musikk. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Skal snart ut og spille en sport jeg hater fordi det er sosialt. Volleyball da eller? Petter: Smartboard ble avinstallert for langt over et halvt år siden. Men får vel bare lære å leve med det fram til jeg får ny pc. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Hva faen skal jeg gjøre for noe?! kjeder driten ut av meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Hva faen skal jeg gjøre for noe?! kjeder driten ut av meg. Bak en kake. Mitt forslag er eplekake. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Bytex: Mega Man-spillene er jo kjent for å være utfordrende. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Hva faen skal jeg gjøre for noe?! kjeder driten ut av meg. Bak en kake. Mitt forslag er eplekake. Wow, nå fikk jeg sånn Dejavu her, for muttern snakket i dag om at vi måtte kaste alle eplene som lå i stua, for hun fikk så lyst til å lege eplekake, men samtidig har vi ikke godt av det Nei, tror jeg setter meg å spiller litt jeg, kanskje red dead redemption Endret 17. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Men jeg klarer ikke å skjønne hvorfor de skal være så fantastiske, hvorfor fans venter i årevis på neste spill. jeg klarer jo ikke første boss engang. Også er det rett tilbake til starten hver gang man dør og gjøre alt på nytt. Snerrrr... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Bytex: Mhm. Det kan være frustrerende. Tror det var Mega Man X jeg prøvde for noen måneder siden (SNES-emulator), og det syntes jeg var latterlig vanskelig, så jeg ga opp relativt fort. Elska dog Mega Man-spillene som kom ut tidlig på 90-tallet, og jeg mener også å huske at jeg klarte å runde enkelte av dem. Kanskje de ble vanskeligere siden? Eller så hadde man bare mer motivasjon, viljestyrke og tålmodighet da man var yngre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Men jeg klarer ikke å skjønne hvorfor de skal være så fantastiske, hvorfor fans venter i årevis på neste spill. jeg klarer jo ikke første boss engang. Også er det rett tilbake til starten hver gang man dør og gjøre alt på nytt. Snerrrr... Enig. Mega-man er ikke noe stort akkurat. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Tror helst det er det siste. Man orka rett og slett å starte på nytt om og om og om igjen når man var liten. Nå blir jeg bare forbanna og slår av etter 20 minutter. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Jessda! Nå rignte onkelen min og sa at jeg har fått sommerjobb ut Juli! Woho!! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg lå oppå taket og sola den bleikfeite kroppen min i sta. Sovna litt óg. Men tror faktisk at jeg slår deg på soling i sommer :-) Har allerede fått tidenes t-skjorteskille Men du jukser! Og t-skjorteskille er ikke noe kult. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Og t-skjorteskille er ikke noe kult. Lies, all lies! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Lite som slår sokkeskille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg