Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Når du er tilbake så er det 6 nye sider du må lese for og holde deg oppdatert, så når du har lest de 6 nye sidene så har det kommet 3 til...så du blir sittende i 30min og lese sider før du kan skrive et svar :!: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Er så deilig å bruke halve dagen på en jobb som burde ta 2 timer pga. trege maskiner Tipper det tok lang tid med min ja Din var ikke så ille Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Nei, jeg gidder sjeldent å lese hva som har skjedd før ved mindre noen har svart meg XD Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 8 skoletimer igjen til sommerferie. B) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 1 dag pluss overtid så er det ferie Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) 8 skoletimer igjen til sommerferie. B) Samme her Hva er poenget med å ha 8 skoletimer fordelt utover 4 dager? >.< Endret 17. juni 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Din var ikke så ille What? Får krampe av å sitte på datan til vanlig. Sikker på at den er buttfucka av alskens virus og jævelskap. Frister å gjøre det samme som Eivind gjorde med sin. Endret 17. juni 2010 av Jonas2k Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 8 skoletimer igjen til sommerferie. B) Samme her Hva er poenget med å ha 8 skoletimer fordelt utover 4 dager? >.< Er ferdig i morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hvorfor får nordmenn dårlig samvittighet når de sitter inne og det er fint vær ute? Fordi vi så sjelden har fint vær? Dessuten, man skal ikkje sova bort sumarsnatta osv. Inne er vi uansett store deler av vinteren, som varer store deler av året her oppe, så da er det ikke så rart at vi pådrar oss dårlig samvittighet når det er pent vær og varmt og vi likevel sitter inne. Vel, det gjelder meg generelt om sommeren, selv om det regner, slik det gjør nå, sånn at jeg ikke får klippet gresset. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Pcen til Jonas har buttplugg...høhø Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 også får man ikke RPG-mod eller DM til å funke på css-serveren man har laget Jaja, får vel rydde litt her før man skal kle på seg og vise seg på avslutingen på skolen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hmm ... Kanskje pakke ned stæsj til helga. Trenger 4 pils, 1 cava, 2 drammer og klær. Blir vel en bok og netbooken også. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Din var ikke så ille What? Får krampe av å sitte på datan til vanlig. Sikker på at den er buttfucka av alskens virus og jævelskap. Frister å gjøre det samme som Eivind gjorde med sin. Haha! Den er grusom ja, men ta å av installer smartboard greine og nå har du jo ikke antivirus osv... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 "Beklager, innholdet i denne tråden er for øyeblikket utilgjengelig." Står det på en melding jeg akkurat fikk på facebook Jeg er heldig som får det sendt til mailen, for det var en melding jeg ventet på Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Mega Man 10 er ONDSKAP. Kler seg som en søt liten blå fyr som hopper rundt og skyter små søte ting. Men fytte helvete så vanskelig det er å komme gjennom brettene. Gir helt opp, jeg. Og det er på Easy. Endret 17. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Skal snart ut og spille en sport jeg hater fordi det er sosialt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Mega Man 10 er ONDSKAP. Kler seg som en søt liten blå fyr som hopper rundt og skyter små søte ting. Men fytte helvete så vanskelig det er å komme gjennom brettene. Gir helt opp, jeg. Og det er på Easy. Prøvde en av de Mega Man spillene for noen uker siden og er helt enig med deg. De er ren ondskap :!: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 faen i helvete, jeg vil ikke rydde/pakke idag ........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg