Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Syns jeg også, men det har mye med at jeg blir direkte kvalm av og sitte i sola Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ah, nå gikk dere nettopp glipp av at jeg var ute å klippet plenen i bar overkropp. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Svarte, alltid ønsket og se deg gjøre det Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Nå sitter jeg med to gode ting forran meg. Det ene er en Calzone med ost og skinke (og det venter en til på meg i kjøleskapet med pepperoni) Og den deilig følelsen av at når jeg har lest gjennom språkhistorien en gang til er jeg ferdig og klar til eksamen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Syns jeg også, men det har mye med at jeg blir direkte kvalm av og sitte i sola Da skjønner jeg det godt. Jeg liker sola, jeg. Den gjør meg glad. varm og brun. Jeg får ikke dårlig samvittighet av å sitte inne når det er fint vær, men jeg angrer alltid når drittværet kommer tilbake. Nå sitter jeg med to gode ting forran meg. Det ene er en Calzone med ost og skinke (og det venter en til på meg i kjøleskapet med pepperoni) Og den deilig følelsen av at når jeg har lest gjennom språkhistorien en gang til er jeg ferdig og klar til eksamen Det må være deilig å ta det så med ro før eksamen? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jau. Uten å høres ut som en arrogant nerde drittsekk, så visste jeg at jeg ville holde meg uansett hvilket fag jeg ville bli trukket opp i. Og en mor som atpåtill er norsk lærer er ikke dårlig Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Bazu: MoH-betaen starter jo i dag Været er fint uansett, så lenge jeg kan gå ute uten og fryse er jeg en glad dott Er ikke vær som er dårlig, det er klær :!: Perrern: Ikke for og sprekke bobla di, men vi er vel ikke høy på pæra :!: Neida, er flott at man slipper og stresse Endret 17. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jepp, prøver å unngå å virke høy på pæra, er ikke alltid like lett da. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Er så deilig å bruke halve dagen på en jobb som burde ta 2 timer pga. trege maskiner Tipper det tok lang tid med min ja Romis: Skal du kjøre kart i morgen? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Uansett hvor godt jeg kan stoffet, klarer jeg ikke å holde nervene unna. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg bare tenker samme som jeg tenker når jeg skal framføre noe, enten det er å spille konsert eller muntlig framlegg, og det er: "Nå skal jeg gå ut, så skal jeg slå folka så hardt i tryne at de ikke vet hva som traff dem!" Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Faen. Jeg har klart å få til en stabil døgnrytme. Blir trøtt i 5-6-tiden og våkner i 2-3-tiden. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Du også Er egentlig utrolig oppgitt over der, og i tilegg drømmer jeg bare dritt om dagen. Drømte først at jeg ikke fikk puste og våknet opp gjennomvåt av svette, så sovnet jeg igjen og drømte at en hakkespett hakket hull fra igjennom halsen så jeg kunne stå i speilet og se kjevebeinet osv. Tror du jeg våknet av det, neida måtte igjennom en biltur med masse slåssing i som ente i masse vold( klarer ikke helt og beskrive den biten der) istedenfor legevakta...så våknet jeg igjen.... Endret 17. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg bare tenker samme som jeg tenker når jeg skal framføre noe, enten det er å spille konsert eller muntlig framlegg, og det er: "Nå skal jeg gå ut, så skal jeg slå folka så hardt i tryne at de ikke vet hva som traff dem!" Jeg bare leser, tenker og noterer til jeg blir gal. Og når jeg skal opp er det "don't think, just do" som gjelder. Har i hvert fall funka veldig bra de to siste gangene. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Fy fader for et nydelig spill =D http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-naughty-bear/700406 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Tenk, vi burde få kongens fortjenestemedalje for å holde i liv i DNFK så lenge !! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Tenk, vi burde få kongens no-lifemedalje for å holde i liv i DNFK så lenge !! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Perrern: Ser ihvertfall morsomt ut...for oss som liker og være naughty Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Fy fader for et nydelig spill =D http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-naughty-bear/700406 Nice! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jau, jeg må nesten ha det. Men, nå må jeg lese ferdig norsk språkhistorie, også må jeg stikke i dusjen, for så å barbere meg. Så jeg kommer tilbake folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg