Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gah...

Jeg var i butikken i stad, også virka ikke kortet mitt. Jeg måtte bruke 5 minutter på å putte på mange 5- og 10-kroninger mens mange irriterte kunder sto i køen bak meg. :!:

Men nå fant jeg ut at det ikke var min feil. Dårlig gjort av banken. :(

Samme skjedde med meg. Hadde karret meg opp klokken 7 for å slippe å tilbringe hele dagen i Oslo. Drar til Oslo for å kjøpe sommerklær, bruker 1 time på å prøve ut klær før jeg finner ut at kortet blir avvist i kassa. Det var flaut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som bor i evje. Det er absolutt ingen ting å gjøre her. Forbanna dritt klassetur. Hater skolen akkurat nå.

Jeg, Petter og Jonas2k bor på Evje.

Hvor er den videregående skolen da? Jeg er på rafting senteret nå. Hvis det er utenfor gå distanse orker jeg ikke. :-P

Den videregående skolen er ganske langt ifra raftingsenteret. Vil nok si at det er ganske langt utenfor gådistanse.

Lenke til kommentar

folkehøhskole er kos! :) gikk på det i fjor.

hvor i landet skal du?

Skal til Follo Folkehøgskole. =D

Uansett, nå er endelig presentasjonen ferdig og innøvd, så nå er det pause fram til kl 2, også er det å øve på språkhistorie :yes:

Sensorene skal også få seg en overraskelse når de ser hva jeg skal stille opp i :)

Lenke til kommentar

Er det noen som kan komme ned til senteret?

Som sagt er det bare jeg, Petter og Jonas2k som bor i nærheten. Jeg har bare sykkel, og orker ikke den halvtimers lange sykkelturen, Petter er på jobb og Jonas leser til eksamen.

Petter har bil så han kan kjøre ned :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...