Niqābninja Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Fader a, jeg slutter ikke på skolen før 22 juni jeg Samme her, men vi har fri hver dag frem til tirsdag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg har ikke tenkt på eksamen på 14 år. Heldig er du, jobb og synth også. Makan. Mens jeg har fire eksamener å tenke på til høsten, samt en bachelor. Woo, mer som. Men nytter ikke å klage her, det er jo min egen skyld vet jeg. *blaste Heino for fulle mugger* Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg vil hjem! :-( forbanna klassetur til evje. WHAT? Hvor er du fra? Jeg bor teknisk sett på Evje Da tar du turen ned til trollaktiv rafting ikke sant? :-D har ingen ting å gjøre. -.- Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Jeg vil hjem! :-( forbanna klassetur til evje. WHAT? Hvor er du fra? Jeg bor teknisk sett på Evje Da tar du turen ned til trollaktiv rafting ikke sant? :-D har ingen ting å gjøre. -.- Sorry, det er litt langt Dessuten må jeg ut og klippe plenen snart før Argentina-kampen. Hva gjør dere på Evje? La meg gjette; rafting og go-kart? Endret 17. juni 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Laster ned en film som er ETA 34 min. Bare litt synd at toget mitt går om 21 min. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Laster ned en film som er ETA 34 min. Bare litt synd at toget mitt går om 21 min. overklokk linja di Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg vil hjem! :-( forbanna klassetur til evje. WHAT? Hvor er du fra? Jeg bor teknisk sett på Evje Det gjør teknisk sett jeg og. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jepp! Blir 3-4 uker med sommerjobb hos bedriften som også tar meg inn som lærling. Etter det får jeg vel en 3 ukers ferie og etter det blir det lærlingplass! Jaha? Hva blir du lærling som? Dørstopper? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ah, elsker følelsen av å føle meg som en nykokt hummer. ^^ Steamdusj ... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Nykvernet kaffe er digg Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Penn & Teller: Bullshit! er fantastisk! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Lemon! Bor du nær evje rafting? Hadde vært gøy å møte noen fra forumet. Dessuten er det ikke så veldig gøy å sitte under en parasoll de neste 4 timene. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Lemon! Bor du nær evje rafting? Hadde vært gøy å møte noen fra forumet. Dessuten er det ikke så veldig gøy å sitte under en parasoll de neste 4 timene. Lemon bor i drammen, men hun var på besøk hos meg på evje Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Er det noen som bor i evje. Det er absolutt ingen ting å gjøre her. Forbanna dritt klassetur. Hater skolen akkurat nå. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Gah... Jeg var i butikken i stad, også virka ikke kortet mitt. Jeg måtte bruke 5 minutter på å putte på mange 5- og 10-kroninger mens mange irriterte kunder sto i køen bak meg. :!: Men nå fant jeg ut at det ikke var min feil. Dårlig gjort av banken. Endret 17. juni 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Smack the Vaage! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Noen som kjenner til USB-sticks? Hvis den lyser hele tiden (mao, ikke blinker som når man overfører data) og ikke dukker opp i Windows som en disk, er den kaputtski? Ser ut som min 32gb stick er død Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Er det noen som bor i evje. Det er absolutt ingen ting å gjøre her. Forbanna dritt klassetur. Hater skolen akkurat nå. Ja jeg bor på Evje, men er på jobb. Kom bort på VGS her så kan du hjelpe meg med å oppdatere noen maskiner. Noen som kjenner til USB-sticks? Hvis den lyser hele tiden (mao, ikke blinker som når man overfører data) og ikke dukker opp i Windows som en disk, er den kaputtski? Ser ut som min 32gb stick er død Jeg er ekspert på å ødelegge minnepenner, prøv den i en annen maskin hender at det kan hjelpe. evt i en linux distribusjon Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hvor er den videregående skolen da? Jeg er på rafting senteret nå. Hvis det er utenfor gå distanse orker jeg ikke. :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg