frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 skal jeg gå å rydde i skapet mitt mon tro? Hvorfor det, når det er så gøy her? Skal jeg legge meg tidlig? Fikk ikke helt fatt på hva det gikk i her i dag Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hvorfor det, når det er så gøy her? Skal jeg legge meg tidlig? .. Vi snakker jo om bass. Ja jeg måtte jo legge fra meg alt jeg brukte får å lage "bomben" Brukte du får til å lage bomben??? Endret 10. februar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 ats på Kilkenny istede OBS: ølreklame ikke lov i Norge, im doomed Fysj! Det er jo bare en blek skygge av Newcastle Brown Ale. stil good Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 ja har du aldri hørt om effekten av sprengt får du?? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvorfor det, når det er så gøy her? Skal jeg legge meg tidlig? .. Vi snakker jo om bass. Hokkei! Spilt kontrabass? Det er heftig! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 ja har du aldri hørt om effekten av sprengt får du?? Har hørt mer om sprengt uer og oksebryst og sånn... Hokkei! Spilt kontrabass? Det er heftig! Har spilt fiolin. Det går for det samme. Så: ja, det har jeg. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Sprengt får slår alt det der er jo en grunn til at jeg er på politistasjonen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Sprengt får slår alt det der er jo en grunn til at jeg er på politistasjonen Jeg liker ikke sau. Å bli arrestert allerede etter en bombetrussel er vel ikke akkurat suksess? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Nei men det var fordi at jeg truet med å sprenge shaun the sheep og vi vet alle hvor glade folk er i det fåret Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg liker ikke sau. Var ikke det du sa i natt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Var ikke det du sa i natt. Eh. Det er forskjell på sau og super-sau, vennen. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvem, sa du? dette fåret http://youtube.com/watch?v=oqLlMviD46U Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 dette fåret http://youtube.com/watch?v=oqLlMviD46U Æææh! Sau! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 ja har du aldri hørt om effekten av sprengt får du?? Har hørt mer om sprengt uer og oksebryst og sånn... Glasert gåsebryst og sprengt gåselår. ^^ Hokkei! Spilt kontrabass? Det er heftig! Har spilt fiolin. Det går for det samme. Så: ja, det har jeg. Jeg vil spille fiolin. Hvis jeg skal lære meg noe skal det være cello eller sekkepipe! ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg vil spille fiolin. Hvis jeg skal lære meg noe skal det være cello eller sekkepipe! ^^ Cello er kult. Sekkepipe dreper hørselen til alle innen 20 meter. Trust me, I know. DU kan sikkert få cello-timer hos orgasme-dama hvis du vil. Hun er psycho. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Piano er kickass. Nam. Om du legger til cello til piano får du... umiddelbart vinn! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Piano er kickass. Nam. Om du legger til cello til piano får du... umiddelbart vinn! <-- linky. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg vil spille fiolin. Hvis jeg skal lære meg noe skal det være cello eller sekkepipe! ^^ Cello er kult. Sekkepipe dreper hørselen til alle innen 20 meter. Trust me, I know. DU kan sikkert få cello-timer hos orgasme-dama hvis du vil. Hun er psycho. Orgasme-dama? Hvem snakker vi om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg