Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha. Driver du på å flytter?

Jepp. Flytta hjem for sommeren, så blir det tilbake til Steinkjer til høsten for å bli ferdig med skolegangen (ett år senere enn klassekameratene mine de siste tre årene) og så kan jeg endelig komme meg hjem til Stavanger. Om jeg da ikke prøver å komme inn på skole i Bergen, hovedsaklig fordi det er mange awesome folk der.

HAH! Ville aldri skjedd med meg. Har 3 bærbare og 2 stasjonære hjemme :ermm:

Joiner deg på den.

Vel, jeg har 2 bærbare og 3 stasjonære vel og merke.

Så har søss, mamma og pappa 2 bærbare og 1 stasjonær hver, og minstesøss har 2 bærbare. :p

Ooh, og så har jeg en PDA. ^^

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke kjøpe på eBay? Latterlig billig. Kjøpte fire tremetere for 60 kr inkl. frakt.

Fordi jeg trenger idag, og skal ha så kort kabel som mulig. Kjøpte 25 keys M-audio Axiom MIDI-keyboard igår, som står 10 cm unna modulær-synthen jeg skal styre med det. Og Axiom'en er liten nok til at jeg bare kan legge vekk tastaturet så har jeg den foran PC'n.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke kjøpe på eBay? Latterlig billig. Kjøpte fire tremetere for 60 kr inkl. frakt.

Fordi jeg trenger idag, og skal ha så kort kabel som mulig. Kjøpte 25 keys M-audio Axiom MIDI-keyboard igår, som står 10 cm unna modulær-synthen jeg skal styre med det. Og Axiom'en er liten nok til at jeg bare kan legge vekk tastaturet så har jeg den foran PC'n.

Skjønner. Hva slags synth er det?

Axiom-en er forresten snasen. Så på den selv(bare en strl større) men havnet på Edirol PCR-500 i stedet, da den støtter fjernstyring av musikkåprogrammet jeg bruker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...