TheKims Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Er ganske hardt underlag under meg da. Er asfaltert hele veien. Men siden den sprang bortover regner jeg med det gikk bra med den. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Prat om hendelser med klassen/skolen. Hvor stress eksamen har vært? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Noen gode forslag til emner i avslutningstalen for 10. klasse? Prøver å hjelpe en venn av meg som skal holde tale. "... slutten på en æra ..." "... Kanskje siste gang vi er samlet ..." " [insert morsom anekdote om noe som skjedde på en klassetur]" "... sipp sipp sipp ..." "... nye utfordringer ..." Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvilket bilde av meg ser dere? Med lue på eller samme gamle crazy hair day bilde? Endret i går men jeg ser bare det gamle bilde. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kim Larsen for full vreng på anlegget. Og ingen klager! Awesome! Mindre smart var det å bruke pakketape til å holde "toppa" på krystallkaraffelen min på plass før jeg pakket den inn i ørten håndklær. Det er et rent helvete å få av. *pille tape* Jeg har vært på UE i et forlatt, stor 5-etasjes hus i dag. Spennende skummelt Jeg er offisielt sjalu. Jeg digger UE! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvilket bilde av meg ser dere? Med lue på eller samme gamle crazy hair day bilde? Endret i går men jeg ser bare det gamle bilde. Crazy hair day! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvilket bilde av meg ser dere? Med lue på eller samme gamle crazy hair day bilde? Endret i går men jeg ser bare det gamle bilde. Du har kreizi hair day på avataren, men på personlig bilde har du lue. Sikker på du endret riktig? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg har vært på UE i et forlatt, stor 5-etasjes hus i dag. Spennende skummelt Jeg er offisielt sjalu. Jeg digger UE! Nice, tror jeg må dra på UE i en gammel vinfabrikk nede i byen.. Har alltid hatt lyst å utforske det! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Hmm merkelige greier. Jaja det får nu bare være det gamle bildet da. Nå sitter jeg å koser meg med sjokolade jeg hadde glemt jeg hadde og oppvarmet kaffe fra i morrest Hadde ikke hjerte til å tømme en hel kanne kaffe. Lars: Mulig jeg har bommet litt der ja Jaja det får bare være som det er. Endret 16. juni 2010 av Kim S Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg har vært på UE i et forlatt, stor 5-etasjes hus i dag. Spennende skummelt Jeg er offisielt sjalu. Jeg digger UE! Nice, tror jeg må dra på UE i en gammel vinfabrikk nede i byen.. Har alltid hatt lyst å utforske det! Jeg og anfall var på UE i et forlatt fabrikklokale her tidligere i vår. Hadde skikkelig noia i begynnelsen for det var tydelig at det bodde noen narkiser der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg har vært på UE et par steder i Stavanger og noen steder i Trøndelag, men ingen skikkelig spennende steder, som alt det de skriver om på nFF <3. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 skatefilmen "grind" på viasat 4 nå ! :3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kim Larsens "Kim i Cirkus" på anlegget mitt, nå! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg vil ha tak i serien om ungdommene som satt rundt et bål og fortalte hverandre skrekkhistorier (ikke at det var skremende da.) Noen som husker om det var canadisk eller skandinavisk ungdomsgrøss? De snakket alltid på engelsk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Du jakter på "Are you afraid of the dark?". Tror den var fra USA eller Canada. Gikk i reprise på NRK3 i fjor sommer. Her! Canadisk-amerikansk. Endret 16. juni 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Da har jeg fått installert N64 emulator på min eee. Blir nok litt ocarina of time i natt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Mens jeg må rydde i klærne mine. For øyeblikket dekker klærne mine halve rommet mitt. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 hjelp, hva i alle dager menes med 2,7 billioner på engelsk eller amerikansk ? er det det samme for alle eller er billions på amerikansk millioner på norsk? og 4,6 trillions på amerikansk er 4,6 billioner på norsk? Tenkt så mye på dette nå at jeg ikke skjønner noe lenger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Woo! Jeg klarte å få på meg ei bukse jeg kjøpte for 5 år siden. Den var da litt for stor, men passet med belte. Slimfit my ass. Nå er den slimfit, men jeg har ikke fått den på meg på noen år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg