Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha. Stemmer, stemmer. Det er Anfall som er sammen med L4r5. Vet ikke helt hvordan jeg har klart å rote det til sånn, men dere er iallfall venner? Surt å poste her i Forumkafeen, forresten. Har vært medlem siden 2003, men siden man ikke får "poeng" for å poste i denne tråden, så har jeg ennå til gode å kunne skryte med høy postcount. :(

Du trenger ikke høy postcount. Du vil for evig og alltid være "min" Sidious_, bror til Xeratul! :D

Og når jeg henger på #X-Norge, #Venner og andre kanaler, er det alltids et savn der ... Synes du, Kanetrin, Wilwarin og Nei_Takk kan ha dere tilbake. :p

Lenke til kommentar

Syntes jeg leste at du ødela tåa på noen vafler :ermm:

Noen som har en idé om noe jeg kan lage i 3DS? Ikke noe super advanced, trenger bare noe og lage.

lage i 3DS? :hmm:

3DS Max 2010. Kanskje kjent som 3D Studio Max. 3D programmet til Autodesk

trodde du snakket om den nye DSen som heter 3DS.

Lenke til kommentar

Datasmurf: Haha. Det var tider det. :p Anvender ikke IRC så ofte, og de få gangene jeg gjør det, så henger jeg som oftest bare på #Gamer.no på Quakenet.

Quakenet er jeg innom selv av og til, men hovedsaklig kun for WoW-relaterte ting og #Skadafanclub :p

Idler kronisk på DALnet og er aktiv på IRCnet nå for tiden.

Sånn ellers kan jeg opplyse om at vafler med fløtesaus, pepperoniost og skinkeost er nammis! :D

Lenke til kommentar

De siste dagene har jeg ikke gjort annet enn å sove lenge, spise masse mat og is, se på VM og chillaxe med venner. Jeg liker sommerferie. :love:

Haha. Du beskrev akkurat min hverdag. Har sikkert spist 10 lollipop og pinup denne uka bare.

Jeg har også spist alt for mye drit den siste tida. Tenkte jeg skulle slutte helt denne uka, men da begynte kara på jobb å kjøpe med is til alle i matpausa. Faen ta gode arbeidsmiljø og kollegaer altså :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...