Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Åh. Da må jeg bare beklage. Av en eller annen grunn trodde jeg Amanita og L4r5 var i lag en periode, men da har jeg altså tatt grundig feil. Med mindre...ja, dere vet.

hihi... :!:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Gypsi: Du må tvinge deg selv hvis du ikke finner motivasjon, prøv og gjør det enklere med og ha en mp3\mobil med musikk\lydbok.

Etterhvert så blir det en vane :thumbup:

Du må være litt sta med deg selv, eneste som hjelper :yes:

Ja, jeg veit. Men akkurat det her med jogging er så umotiverende og kjedelig. Jeg lider rett og slett. Jeg hater å jogge.

Lenke til kommentar

Gypsi: Du må tvinge deg selv hvis du ikke finner motivasjon, prøv og gjør det enklere med og ha en mp3\mobil med musikk\lydbok.

Ja, jeg veit. Men akkurat det her med jogging er så umotiverende og kjedelig. Jeg lider rett og slett. Jeg hater å jogge.

Jogging er så fun! Prøv å finne noen å jogge i lag med?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jogging er så fun! Prøv å finne noen å jogge i lag med?

Tror ikke det hjelper, jeg liker best å trene alene uansett. Med mindre det er gruppetime på treningsenter ol. Her i vinter brukte jeg og ei veninne å dra på boxing, det var fun. :)

Lenke til kommentar

Jøss, serveren hadde visst for stor last til å tjene min forespørsel. :ohmy:

Hjemme fra legen nå, smertestillende og være hjemme fra jobben i morgen, så blir tåa mi bra visstnok.

Ikke for det, han så jo ikke på den engang, så jeg er ikke heeeelt sikker på hvordan han kan være så sikker.

I og med at jeg nettopp ødela tråden så ordner jeg noen vafler. Talast!

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Åh. Da må jeg bare beklage. Av en eller annen grunn trodde jeg Amanita og L4r5 var i lag en periode, men da har jeg altså tatt grundig feil. Med mindre...ja, dere vet.

Takk for dagens latter. Du forlenget akkurat livet mitt litt.
Lenke til kommentar

Og som jeg lo nå :rofl:

Vi har ikke dratt den så langt ennå jeg og L4r5, Anfall hadde voldtatt meg med en flaske da:P

Madammen ble også fornærmet og må gå i 4 uker med penislomme med hengelås på :dontgetit:

Gypsi: Gå tur da:)

Er det jeg gjør hver dag nå, er ikke så morsomt...men man kan spise mer da :grin:

Lenke til kommentar

Hahaha. Stemmer, stemmer. Det er Anfall som er sammen med L4r5. Vet ikke helt hvordan jeg har klart å rote det til sånn, men dere er iallfall venner? Surt å poste her i Forumkafeen, forresten. Har vært medlem siden 2003, men siden man ikke får "poeng" for å poste i denne tråden, så har jeg ennå til gode å kunne skryte med høy postcount. :(

Lenke til kommentar

Hahaha. Stemmer, stemmer. Det er Anfall som er sammen med L4r5. Vet ikke helt hvordan jeg har klart å rote det til sånn, men dere er iallfall venner? Surt å poste her i Forumkafeen, forresten. Har vært medlem siden 2003, men siden man ikke får "poeng" for å poste i denne tråden, så har jeg ennå til gode å kunne skryte med høy postcount. :(

L4r5 en av mine beste venner:)

Ikke tenk på postcount, jeg vet veldig godt hvem du er( positivt ) og det er det som teller :thumbup:

Den tankegangen at høy postcount er lik "respekt" liker jeg ikke.

Syns den delen skal gå mer på kvaliteten av innleggene.

Lenke til kommentar

Vet godt hvem du er for det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...