Shikaru Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 da var jeg hjemme i gode norge! møtte på ei som også skulle te norge på bussholdeplassen så fikk litt godt norsk selskap i 5 timer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 De der nudlene til sjur og lars så jævlig gode ut, kan jeg få en enkel fremgangsmåte her ? P: Det står jo ganske enkelt på bloggen da. Men okay, kok nudlene, ha noe mel, krydder og egg på et fat / i en suppeterrin og bland det godt sammen. Hell vannet av nudlene og dynk de i massen. Stek. Gratiner gjerne med ost. Fritt fra hukommelsen. Var sikkert noen detaljer til jeg ikke har sjekka. Metter som faen! Trenger faen meg bare en kvart pakke 6-kroners nudler. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Neida, jeg spiser alt untatt; Bønner, Sopp (Smaken den lager er god, men konsistensen er æsj), erter og IKKE MINST rosenkål Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg mekka biff til middag i dag, jeg. Med brie på. Sykt digg! Ah, det hørtes godt ut! It is! Anbefales på det varmeste. Steik biffen som vanlig (salt og pepper på, steikes i blanding av smør og olje), og når den er nesten ferdig skrur du ned varmen, putter en god klætt brie oppå og putter på lokk i 2-3 minutter. Omnomnom! Når jeg gidder lager jeg soppstuing til, men hadde ikke sopp i dag. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Søte Bazu, frokost for meg er middag:D Tar ihvertfall 4 timer før jeg klarer og spise etter jeg har våknet.... Jeg er heller ikke veldig glad i mat rett etter at jeg har stått opp, og det er ikke sjeldent det blir middag til frokost her óg, men den burgeren til smurfen hørtes litt i overkant mektig ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Du liker ikke kinesisk og meksikansk, men du ELSKER ananas på pizza. Skremmende! Skremmende! What can I say? Freak of nature. Etter alt jeg hører du sier, Datasmurf, vil jeg påstå du har en ekstremt rar smak når det kommer til mat. I forhold til min, that is. Jepp. Helt fra jeg var liten og blandet hapå og peanøttsmør, til jeg ble litt større og blandet nugatti og brunost og nugatti og bringebærsyltetøy, og opp til nå hvor jeg spiser boller med pepperoniost og brunost. Jeg mekka biff til middag i dag, jeg. Med brie på. Sykt digg! Ah, det hørtes godt ut! E9! da var jeg hjemme i gode norge! møtte på ei som også skulle te norge på bussholdeplassen så fikk litt godt norsk selskap i 5 timer WB! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Rosekål minner meg alltid om den barentv serien om den bamsen og dukken. Bamsen hater rosenkål Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Søte Bazu, frokost for meg er middag:D Tar ihvertfall 4 timer før jeg klarer og spise etter jeg har våknet.... Jeg er heller ikke veldig glad i mat rett etter at jeg har stått opp, og det er ikke sjeldent det blir middag til frokost her óg, men den burgeren til smurfen hørtes litt i overkant mektig ut. Var ikke så ille, det hele handler om å ha pils å skylde ned med. Og jeg hadde rikelig med salat på. Søte Bazu, frokost for meg er middag:D Tar ihvertfall 4 timer før jeg klarer og spise etter jeg har våknet.... Jeg er heller ikke veldig glad i mat rett etter at jeg har stått opp, og det er ikke sjeldent det blir middag til frokost her óg, men den burgeren til smurfen hørtes litt i overkant mektig ut. Var ikke så ille, det hele handler om å ha pils å skylde ned med. Og jeg hadde rikelig med salat på. Sopp. Sopp smaker som, ser ut som og har en konsistens som viskelær. EOD. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Rosekål minner meg alltid om den barentv serien om den bamsen og dukken. Bamsen hater rosenkål Rosenkål! Jeg hater rosenkål! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Selve soppen er æsj, men smaken den lager til saus etc er god. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg vinner uansett, men nå er det Baywatch Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Reiser og henter meg en gedigen kebabpizza med salat og dressing på toppen, jeg. Hu hei! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 pizza med salat og dressing på toppen er nam! blir grillings her etterpå hører jeg rykter om Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Da var maten over, jeg nøt den tiden som jeg slapp å tenke på eksamensoppgaven. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Tips til plugin til firefox som lagrer bilde av hele siden jeg sitter på? Jeg husker ikek hva jeg brukte før reinstall. http://www.downthemall.net/ Takk, men er ikke den bare for å lagre bildene eller noe? Jeg tenkte på noe som lagret et png-bilde av siden jeg sitter på. edit: Ble til at jeg installerte FireShot nå. Ikke det jeg brukte sist gang, men har brukt den også tidligere. Endret 16. juni 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Petter: Hørte rykter at du har hatt en kompis med i idol som sang "Kongen av campingplassen" du har ikke en video av det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg vinner uansett, men nå er det Baywatch Hvor går baywatch? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Petter: Hørte rykter at du har hatt en kompis med i idol som sang "Kongen av campingplassen" du har ikke en video av det? Jeg linket til videoen tidligere i dag http://www.moisund.com/2010/04/10/evjegut-med-i-american-idol/ Asbjørn er en artig type Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Petter: Hørte rykter at du har hatt en kompis med i idol som sang "Kongen av campingplassen" du har ikke en video av det? Vil ikke kalle det "kompiss" av meg, mer av Mr.Professor og mrs. Aleks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg