Joakim Skurk Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har 100 kroner, middagforslag takk ? Skal bare lage til meg selv Drittmat FTW!!! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Foreldrene mine kommer hvis ikke hjem før sent i kveld, så nå skal jeg ha Big One med marinert biff! En av få ferdigpizzaer som faktisk er digg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kan ikke fordøye bønner uten bilknuser i tarmene Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 jeg er varm! noen som kom med den gode iden at jeg skulle grille meg i sola i nesten 1,5t. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Andre alternativer er den fantastiske nuddel-greia til L4r5 og meg og First Price-pytt i panne, selv om det vanligvis bare er 2-3 skinkebiter i. Man kan piffe opp sistnevnte så mye med andre ting man har på kjøkkenet. Selv bruker jeg fløte, ost og rødvin. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Foreldrene mine kommer hvis ikke hjem før sent i kveld, så nå skal jeg ha Big One med marinert biff! En av få ferdigpizzaer som faktisk er digg. Den tror jeg at jeg må prøve. Grandiosaen med biff og løk var skuffende Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 nam tja, får se. Orker ikke stå over panna over lengre tid, fikk litt lyst på joikaboller og potetmos: D Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Foreldrene mine kommer hvis ikke hjem før sent i kveld, så nå skal jeg ha Big One med marinert biff! En av få ferdigpizzaer som faktisk er digg. Den tror jeg at jeg må prøve. Grandiosaen med biff og løk var skuffende Hehe, det stod faktisk mellom de to, men jeg endte på den trofaste big one-en. Grandis med biff har jeg ikke smakt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Her spiser jeg bare middag og så litt havregryn på kvelden:) Bah, må vaske dreadsa i dag....man blir så svett av de gåturene. Endret 16. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kan ikke fordøye bønner uten bilknuser i tarmene Tullprat. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 De der nudlene til sjur og lars så jævlig gode ut, kan jeg få en enkel fremgangsmåte her ? P: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Foreldrene mine kommer hvis ikke hjem før sent i kveld, så nå skal jeg ha Big One med marinert biff! En av få ferdigpizzaer som faktisk er digg. Grandiosaen med biff og løk var skuffende Akkurat som den med ananas. Største pizza-skuffelsen jeg har vært borti. Spesielt siden jeg elsker ananas på pizza. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Du liker ikke kinesisk og meksikansk, men du ELSKER ananas på pizza. Skremmende! Skremmende! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Smurfen: Genial frokost, de som kommer med slike bilder osv. er bare misunnelige for de er avhengig av at mora lager mat;) Jeg syns det hørtes litt i overkant kvalmende ut til å være frokost. Hadde passa bedre dagen derpå. Hvem trives ikke der? Kjerringer har ingenting å gjøre på kjøkkenet. I alle fall ikke mitt. De søler og styrer og er de ikke passert 70, kan de ikke å lage noe særlig god mat heller. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Bønner er dritsunt og BRA for magen Refsa;) Søte Bazu, frokost for meg er middag:D Tar ihvertfall 4 timer før jeg klarer og spise etter jeg har våknet.... Endret 16. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kims Potetgull Paprika er også bra for magen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg mekka biff til middag i dag, jeg. Med brie på. Sykt digg! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Refs: Nei, masse fett:( Så det klarer jeg meg fint uten ja. Endret 16. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Etter alt jeg hører du sier, Datasmurf, vil jeg påstå du har en ekstremt rar smak når det kommer til mat. I forhold til min, that is. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg mekka biff til middag i dag, jeg. Med brie på. Sykt digg! Ah, det hørtes godt ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg