Pokey Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 jeg vet du kokkelerer en del. Ja, Lars stortrives på kjøkkenet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Man løper jo bort til kjendiser uansett hva de gjør for en autograf. Jeg hadde seriøst drept en person for og få en simpel autograf Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 XD, nei, da synes jeg det er fetere å heller møte dem alene å slå av en prat. Jeg gadd ikke å gå bort til folka i Arch Enemy heller jeg når jeg så de var i en ganske heftig diskusjon med lydfolka, sa hei når jeg så dem for første gang da, men så at de ikke var så kjempe glade, så da droppet jeg autografen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Tips til plugin til firefox som lagrer bilde av hele siden jeg sitter på? Jeg husker ikek hva jeg brukte før reinstall. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Smurfen: Genial frokost, de som kommer med slike bilder osv. er bare misunnelige for de er avhengig av at mora lager mat;) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvem trives ikke der? Kjerringer har ingenting å gjøre på kjøkkenet. I alle fall ikke mitt. De søler og styrer og er de ikke passert 70, kan de ikke å lage noe særlig god mat heller. Refsa, skeptisk. Jeg gjorde det en gang da jeg var 12-13 år og ble kjefta opp av fyren (Bjørn Eidsvåg) og kjeppjaga tilbake til mamma og pappa for å ha forstyrret ham mens han satt og drakk øl i hotell-lobbyen. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Nei, jeg får gå ned å spise jeg Endret 16. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Tips til plugin til firefox som lagrer bilde av hele siden jeg sitter på? Jeg husker ikek hva jeg brukte før reinstall. http://www.downthemall.net/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Smurfen: Genial frokost, de som kommer med slike bilder osv. er bare misunnelige for de er avhengig av at mora lager mat;) Yeah, når jeg bare finner ledningene jeg mangler, samt kortleseren, kommer bilder av måltidet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Bra at det ikke bare er jeg som har sen frokost om dagene. Når det er frokost ligger jeg som regel i drømmeland. Ingenting å gjøre så tidlig på morgenen. Jeg spiser middag å synes det holder lenge. Ja jeg og lager meg middag nå, men er dagens første måltid så er jo egentlig en frokost. Eller ikke.. Kommer ann på hvordan man ser det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har 100 kroner, middagforslag takk ? Skal bare lage til meg selv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Var fantastisk. Jeg sitter her på rommet mitt og pilser, og så kommer pappa hjem og sier at nå skal han lage middag og lurer på hvorfor jeg har begynt på pilsen så tidlig. Har 100 kroner, middagforslag takk ? Skal bare lage til meg selv En boks bønner til 4-6 kroner. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvem trives ikke der? Kjerringer har ingenting å gjøre på kjøkkenet. I alle fall ikke mitt. De søler og styrer og er de ikke passert 70, kan de ikke å lage noe særlig god mat heller. Refsa, skeptisk. Jeg gjorde det en gang da jeg var 12-13 år og ble kjefta opp av fyren (Bjørn Eidsvåg) og kjeppjaga tilbake til mamma og pappa for å ha forstyrret ham mens han satt og drakk øl i hotell-lobbyen. whaat? jeg kan lage jækla god mat jeg altså, og jeg er i 20 årene. Dine uttalelser er ikke korekte. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har 100 kroner, middagforslag takk ? Skal bare lage til meg selv Wok, hamburger, taco, tikka masala etc. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 bønner er noe dritt. Spis det helt og det kommer ut helt Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvem trives ikke der? Kjerringer har ingenting å gjøre på kjøkkenet. I alle fall ikke mitt. De søler og styrer og er de ikke passert 70, kan de ikke å lage noe særlig god mat heller. Refsa, skeptisk. Jeg gjorde det en gang da jeg var 12-13 år og ble kjefta opp av fyren (Bjørn Eidsvåg) og kjeppjaga tilbake til mamma og pappa for å ha forstyrret ham mens han satt og drakk øl i hotell-lobbyen. Bestemor er 67, det finnes untak. Hun lager god mat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ha ha, nei, de er ikke det, og de er ikke noe bedre enn alle de som spammer ned forum og facebook med at kvinnfolk hører til på kjøkkenet og vaskerommet (samt soverommet) og ingen andre steder. Jeg antar jeg mener det like lite som dem. Men jeg får noia når jeg lager mat og folk kommer inn på kjøkkenet "mitt" og roter. Samme når jeg nettopp har vasket. Og det er uten unntak alltid mamma eller søstrene mine og de roter til og klager og kjefter og ødelegger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har 100 kroner, middagforslag takk ? Skal bare lage til meg selv Fiskeboller, eller gryterett, eller spaghetti med kjøttdeig, eller laks? for eksempel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Bønner ? seriøst ` Yeah. Jeg elsker tomatbønner til 4 kr boksen. En boks blir til to måltid i løpet av en dag. Frokost og middag. Utmerket når jeg døgner, siden jeg vanligvis er mett i 12 timer etter en halv boks tomatbønner. bønner er noe dritt. Spis det helt og det kommer ut helt Bønner er fantastisk. Du har bare dårlig fordøyelse elns. EOD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg