Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jamen, sånn seriøst!? Jeg har basstimer og sånn, ja. Heftig! Jeg òg! Hvordan har du? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Kjeder meg, pluss er irritert over at ikke Liverpool vant =( Velkommen i klubben... Endret 10. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Heftig! Jeg òg! Hvordan har du? Nei, sier du det? Det heter "Hvilken bass har du?". *pirke* Jackson C5 eller noe. Bare billig. Men god å spille på, det er den. Særlig med d'addario-strenger. Me has teh weak fingers. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kjeder meg, pluss er irritert over at ikke Liverpool vant =( Velkommen i klubben... Eneste positive i PL ikveld var United tap Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Olje suger forresten... Det er ikke meningen at du skal drikke råoljen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Heftig! Jeg òg! Hvordan har du? Nei, sier du det? Det heter "Hvilken bass har du?". *pirke* Jackson C5 eller noe. Bare billig. Men god å spille på, det er den. Særlig med d'addario-strenger. Me has teh weak fingers. Kanskje han mente hvilke timer du tar? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kanskje han mente hvilke timer du tar? I så fall er det enda verre norsk, og jeg skal personlig kastrere ham med en sløv kniv. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 I så fall er det enda verre norsk, og jeg skal personlig kastrere ham med en sløv kniv.Du og de knivene dine. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 I så fall er det enda verre norsk, og jeg skal personlig kastrere ham med en sløv kniv. Kan jeg anbefale skje? Du som gutt har sikkert god erfaring med smerte rundt "der". Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Heftig! Jeg òg! Hvordan har du? Nei, sier du det? Det heter "Hvilken bass har du?". *pirke* Med "hvordan har du" mente jeg selvfølgelig om du hadde, el, akustisk eller kontra da. Jackson C5 eller noe. Bare billig. Men god å spille på, det er den. Særlig med d'addario-strenger. Me has teh weak fingers. Fin den da. Jeg har en Ibanez Roadstar som er fretless. Også har vi en akustisk og en kontra og da. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Du og de knivene dine. Ja..? Jeg har ingen liten kniv jeg kan ha med meg over alt ennå! Kan jeg anbefale skje?Du som gutt har sikkert god erfaring med smerte rundt "der". Tror faktisk jeg går for gaffel istedenfor, i og med at NgZ hevder det er typisk at jeg bruker kniver. Evt. så kan jeg bite. Det kunne blitt en fin overraskelse. Med "hvordan har du" mente jeg selvfølgelig om du hadde, el, akustisk eller kontra da. Fin den da. Jeg har en Ibanez Roadstar som er fretless. Også har vi en akustisk og en kontra og da. Da skjønte du vel at den er elektrisk. Ikke fretless. Suger nok på bass om den ikke skal være fretless i tillegg. Dessuten er jeg så veik i fingrene (som allerede nevnt). Har faktisk nesten blitt slått ned av en kontrabass en gang. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tror faktisk jeg går for gaffel istedenfor, i og med at NgZ hevder det er typisk at jeg bruker kniver. Evt. så kan jeg bite. Det kunne blitt en fin overraskelse.Now i has teh criiiiips. xD Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det er ikke meningen at du skal drikke råoljen. Ja, men den var så mørk og fin... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Now i has teh criiiiips. xD Gled deg, du. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 skal jeg gå å rydde i skapet mitt mon tro? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det er ikke meningen at du skal drikke råoljen. Ja, men den var så mørk og fin... Sats på Kilkenny istede OBS: ølreklame ikke lov i Norge, im doomed Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 skal jeg gå å rydde i skapet mitt mon tro? Har du eget skap hos politiet? Oo Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 skal jeg gå å rydde i skapet mitt mon tro? Hvorfor det, når det er så gøy her? Skal jeg legge meg tidlig? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 skal jeg gå å rydde i skapet mitt mon tro? Har du eget skap hos politiet? Oo Ja jeg måtte jo legge fra meg alt jeg brukte får å lage "bomben" Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 ats på Kilkenny istede OBS: ølreklame ikke lov i Norge, im doomed Fysj! Det er jo bare en blek skygge av Newcastle Brown Ale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg