Xanman Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Vær så snill, ikke prat om triple bacon cheesburgere når jeg er sulten! Jeg spiste nettopp fem vårruller Har aldri smakt vårruller Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg trodde vårruller var varulver før Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Det er det samme Refsa. Hvis du blir bitt av en Vårrull blir du en varulv Jeg skal forøvrig spise lappskaus i dag Endret 16. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Potetgull og sjokolade til middag her ooh nice perrern Endret 16. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 kaus = awesome! I alle fall hjemmelaget, med flatbrød og tyttebærsyltetøy! Sånn ellers er vårruller og det meste av asiatisk mat svært oppskrytt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hmm, det var en interessant side. Ja, masse bra live webcams. Hæ? Jeg snakket om den ninite-siden. Åja. Nvm.. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Må si meg uenig, Kinesisk mat er nydelig. Det er enda mer nydelig når du nyter det på en resutrant i london med Paul Mcartney (eller hvordan navnet hans er) på bordet ved siden av Endret 16. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Åja. Nvm.. Nei, nei, fortsett. Hvilken side snakket du om? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Bra at det ikke bare er jeg som har sen frokost om dagene. Når det er frokost ligger jeg som regel i drømmeland. Ingenting å gjøre så tidlig på morgenen. Jeg spiser middag å synes det holder lenge. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 med Paul McCartney på bordet ved siden av :O Fortell! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Da var "frokost" (ja, jeg vet det sikkert heter middag / ettermiddagsmat på denne tiden av døgnet, men frokost er for meg dagens første måltid, og når jeg sover så lenge, så kaller jeg det frokost) mekket. En triple bacon cheese burger med jalapenos og en flaske iskald Kronenbourg. Kan ikke klage! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det foregikk på en enkel måte, vi var i london på en femstjerners kina resturant. Og mens vi spiser sier fattern, du han fyren der borte ligner noe utrolig på Paul McCartney. Også sitter vi å grunner over det, og finner ut at det er så sykt likt at det må være han, men samtidig vil vi ikke gå bort å forstyrre folk midt i middagen, så vi går når vi er ferdig. Men det var rapportert at han var i london for et eller annet på nyhetene dagen etterpå, og han så helt lik ut som fyren på resturanten, så vi regner med at det er samme fyr. Angrer egentlig litt på at vi ikke stakk bort å spurte etter autograf. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Må si meg uenig, Kinesisk mat er nydelig. Det er enda mer nydelig når du nyter det på en resutrant i london med Paul Mcartney (eller hvordan navnet hans er) på bordet ved siden av McCartney. Og lucky bastard! >< Oh well, Pappa møtte han og Linda på et hotell i Oslo en gang på 70-tallet og har signert ditt og datt liggende. Jeg har spist mye kinesisk og indisk på restauranter i Oslo, London, Krakow og andre steder i Europa. Fortsatt ikke funnet noe jeg har likt noe særlig. Litt som mexicansk mat. Veldig oppskrytt. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Bra du heller lot han spise. IMO er det både frekt og egoistisk å forstyrre kjendiser i middagen for å få en autograf. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Da var "frokost" (ja, jeg vet det sikkert heter middag / ettermiddagsmat på denne tiden av døgnet, men frokost er for meg dagens første måltid, og når jeg sover så lenge, så kaller jeg det frokost) mekket. En triple bacon cheese burger med jalapenos og en flaske iskald Kronenbourg. Kan ikke klage! *hnng-bildet* Fælt som folk skal poste det bildet da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Da var "frokost" (ja, jeg vet det sikkert heter middag / ettermiddagsmat på denne tiden av døgnet, men frokost er for meg dagens første måltid, og når jeg sover så lenge, så kaller jeg det frokost) mekket. En triple bacon cheese burger med jalapenos og en flaske iskald Kronenbourg. Kan ikke klage! *hnng-bildet* Fælt som folk skal poste det bildet da. De er bare sjalu. Det hørtes fortreffelig ut nemlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Åja. Nvm.. Nei, nei, fortsett. Hvilken side snakket du om? Hmm nei, hvertfall ikke en side Lars og Smurfen var veldig fan av Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Bra du heller lot han spise. IMO er det både frekt og egoistisk å forstyrre kjendiser i middagen for å få en autograf. Er slik jeg tenker, vi lurte på om vi skulle spørre hvis vi så han skulle reise seg opp og gå eller noe, slik at vi ikke forstyrret han midt inne i noe, men vi var ferdig før han, så. Er heller ikke noe fan av å forstyrre folk. Selv om de kjendiser må de jo ha litt privatliv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det er det også. Du burde prøve og lage det en dag, jeg vet du kokkelerer en del. Gratiner brødet med ost, bacon og jalapenos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg