Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

For jenter er det lett å få god karakter på muntlig-eksamen, bare gå inn, flashe puppene/nedentil. Så får du 6, vell og merke at du ser bra ut, og at det kanskje er en mann.

TØV.

Lenke til kommentar

For jenter er det lett å få god karakter på muntlig-eksamen, bare gå inn, flashe puppene/nedentil. Så får du 6, vell og merke at du ser bra ut, og at det kanskje er en mann.

Svømmelæreren min på ungdomskolen gav alltid gode karakterer til de fine jentene. Selv om de ikke var spesielt flinke til å svømme.

Lenke til kommentar

Da var "frokost" (ja, jeg vet det sikkert heter middag / ettermiddagsmat på denne tiden av døgnet, men frokost er for meg dagens første måltid, og når jeg sover så lenge, så kaller jeg det frokost) mekket.

En triple bacon cheese burger med jalapenos og en flaske iskald Kronenbourg.

Kan ikke klage!

Lenke til kommentar

TØV.

Kommer an på hvor hen i landet man kommer fra. Jeg vet av folk som har fått bedre karakter på muntlig for flashing av pupper og forføring av sensor / eksaminator.

Lenke til kommentar

Kommer an på hvor hen i landet man kommer fra. Jeg vet av folk som har fått bedre karakter på muntlig for flashing av pupper og forføring av sensor / eksaminator.

:dontgetit:

Vær så snill, ikke prat om triple bacon cheesburgere når jeg er sulten! :wallbash:

Jeg spiste nettopp fem vårruller :)

Endret av Pokey
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...